Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorinventar sælges uhørt billigt

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal flytte i nye lokaler og skal have nyt inventar.

Vi har 6 skriveborde, 6 chefkontorstole, reoler, persiener, stor og en lille whiteboard, stor opslagstavle, mørklægningsgardiner, mødebord med stole, brandskab, computere, printere, opvaskemaskine, køleskab m.m. og meget mere af de små ting.

Alt er pænt og vedligeholdt

Du kan få det meget billigt bare du selv henter det.......

MvH Spinks 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:04

Hvor henne i landet?

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:11

Hvor i landet er tingene placeret og har du evt. billeder af dem?

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:52

Jeg vil også gerne vide hvor sagerne hører til :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:01

Ja, hvor mon det er?

Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:04

skal vi ikke gætte på københavn, når de leder efter lokaler i ørestaden i en anden tråd ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:43

Lyder interessant, vi er jo ved at bygge et Amino kontorfællesskab op : duckyard.dk

Så vil gerne byde ind på følgende:

spinks:

reoler, stor og en lille whiteboard, stor opslagstavle, mødebord med stole, brandskab, computere, printere, m.m. og meget mere af de små ting.

Hvor og hvornår?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:29

Brian Nielsen:

skal vi ikke gætte på københavn, når de leder efter lokaler i ørestaden i en anden tråd ?

Det lyder sandsynligt. I hvert fald plejer det at være sådan, at hvis der ikke er angivet noget sted, så er det i København det foregår. Jeg ved ikke om de hovedstadske Aminoer er klar over at vi også findes andre steder i landet - eller måske bare vælger at ignorere det? Wink

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 12:38

Morten Ellegaard Larsen:

[Det lyder sandsynligt. I hvert fald plejer det at være sådan, at hvis der ikke er angivet noget sted, så er det i København det foregår. Jeg ved ikke om de hovedstadske Aminoer er klar over at vi også findes andre steder i landet - eller måske bare vælger at ignorere det? Wink

Så kom du mig i forkøbet, Morten - min indre jyde var også blevet vakt Big Smile!

Det er lidt som med folks sedler på opslagstavlen i supermarkedet - uden datoer ved man ikke, om de stadig er aktuelle. Her ved man ikke, hvor det er aktuelt...

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:40

Ups....det glemte jeg......rigtigt det er i Hvidovre det står.........vi har lejet vores nye lokaler fra 1. februar......så vil gerne af med det inden så vi ikke skal flytte det andet sted hen.......

Betingelsen er at I selv skal afhente det......doven"skabet" følger ikke med....*g*

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)