Vi har en Epson AcuLaser C900 stående her på kontoret og nu er det tid til at udskifte toner-patronerne i den. Desværre koster de en halv bondegård og faktisk mere end vi har givet for printeren for et par år siden. Et alternativ kunne selvfølgelig være at købe en ny printer, men da vi er godt tilfredse med den og den fungerer upåklageligt, ønsker vi pt. ikke at skifte den ud.
Vi har allerede kigget hos f.eks. Lyreco og Malling Beck, hvor de koster ca. 1.035 kr. ekskl. moms.pr. farvepatron til 4.500 udskrifter.
Kender I nogle gode steder at købe sådanne tonere?
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Tja, det kan da godt ske at vi skal overveje at skifte den ud alligevel. Vores patroner kommer nemlig også op i nærheden af de 3.000 kr. for bare de tre af farverne.
Hvad købte I i stedet for, Peter?
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg brugte engang http://printerrefill.dk/shop/2-colorlaserprinter-toner-846s.html til at køberefill-toner til min OKI. I den forbindelse kan jeg PÅ DET VARMESTE ANBEFALE en OKI-printer, hvis du skal have alsidighed, kvalitet og flotte print til fornuftige priser.
Den printer, jeg selv bruger til visitkort, etc., er en OKI.
Moskjær-> Afhængig af forbrug. Lidt småtteriprint her og der, så er C3200 helt fin. Mellemklasse- / kontorprinter, så vælg fra 5000-serien. Krav om A3, større oplag, så tag 9600-serien.