Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår bliver jeres webshop (mest) besøgt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om, hvornår på døgnet danske webshops bliver besøgt.

Når jeg ser på www.younginc.dk, er vores besøgende fordelt meget jævnt ud mellem 9-23.

Men er det også sådan med webshops? Man skulle jo tro at de fleste handlede når de havde fri(men mange handler sikkert i arbejdstiden).

Hvad siger din Google Analytics? Hvornår på dagen har du flest besøgende?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 10:28

Nu bruger jeg ikke lige Google Analytics, men min statistik fortæller mig, at de fleste besøger mandag-tirsdag ca. kl. 9.00 og igen (meget massivt) 19.00 - 21.00.

En sjov detalje er faktisk at de fleste kunder, der booker en vinsmagning, ringer/mailer til mig i tidsrummet 10 - 15 (arbejdstiden) Smile

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:19

Hos Lind Tolborg Design er det generelt meget jævnt fordelt både over dagen (9-22) og ugen. Jeg kan dog se, at folk spiser aftensmad mellem kl. 18 og 19, og der er lidt mindre trafik fredag til søndag.

Mvh. Jakob

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 14:19

Helt enig med Jakob, jeg kan dog tilføje at jeg kan se når folk har frokost pause på jobbet - eller måske er det når de kommer tilbage fra frokost og lige skal slå lidt mave og surfe.
Desuden er min konverterings rate lidt højere i weekenden.
Mvh
Steen

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:34

Hej Nikolaj

Vores webshop har besøgende fordelt rimelig jævnt ud over dagen fra 8.00 til 19.00, men i tidsrummet fra 19.00 til 23.00 har vi klart flest besøgende.

De fleste salg ligger dog i tidsrummet 10.00 til 12.00 - så ja - de handler nok i arbejdstiden Smile og surfer når de har fri.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:51

Hej,

Meget spændende læsning. Det varierer sikkert meget fra shop til shop(produkt til produkt). Så vidt jeg kan forstå er der et lille mønster, hvor højdepunkterne er:

11-12 - (formiddag, før frokost)
16-18 - (fri fra arbejde, før aftensmaden)
21-23 - (Efter spisning, børnene er smidt i seng:-))

Meget spændende..

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 04:52

Jeg sælger designertøj til kvinder og har faktisk skullet svare på de samme spørgsmål til et BT tillæg om nethandel.

Jeg har mest at lave søndag 14-22. Mandag til fredag er det hele dagen. Kan se på mange af bestillingerne, at de kommer fra arbejdsmails, så måske de lige shopper i frokostpausen.
Lørdag er klart den dårligste dag og søndag for det meste den bedste. De andre kan også komme op på samme niviau, når jeg udsender nyhedsbrev.

Janni/ www.Agusta.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)