Nu bruger jeg ikke lige Google Analytics, men min statistik fortæller mig, at de fleste besøger mandag-tirsdag ca. kl. 9.00 og igen (meget massivt) 19.00 - 21.00.
En sjov detalje er faktisk at de fleste kunder, der booker en vinsmagning, ringer/mailer til mig i tidsrummet 10 - 15 (arbejdstiden)
ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.
Hos Lind Tolborg Design er det generelt meget jævnt fordelt både over dagen (9-22) og ugen. Jeg kan dog se, at folk spiser aftensmad mellem kl. 18 og 19, og der er lidt mindre trafik fredag til søndag.
Helt enig med Jakob, jeg kan dog tilføje at jeg kan se når folk har frokost pause på jobbet - eller måske er det når de kommer tilbage fra frokost og lige skal slå lidt mave og surfe. Desuden er min konverterings rate lidt højere i weekenden. Mvh Steen
Meget spændende læsning. Det varierer sikkert meget fra shop til shop(produkt til produkt). Så vidt jeg kan forstå er der et lille mønster, hvor højdepunkterne er:
11-12 - (formiddag, før frokost) 16-18 - (fri fra arbejde, før aftensmaden) 21-23 - (Efter spisning, børnene er smidt i seng:-))
Jeg sælger designertøj til kvinder og har faktisk skullet svare på de samme spørgsmål til et BT tillæg om nethandel.
Jeg har mest at lave søndag 14-22. Mandag til fredag er det hele dagen. Kan se på mange af bestillingerne, at de kommer fra arbejdsmails, så måske de lige shopper i frokostpausen. Lørdag er klart den dårligste dag og søndag for det meste den bedste. De andre kan også komme op på samme niviau, når jeg udsender nyhedsbrev.