Til grafiske opgaver i varierende omfang søger jeg en off-site freelancedesigner til billedbehandling, design af hjemmeside/webshop, design af web bannere samt andre spændende grafiske opgaver relateret til internettet.
Seriøse henvendelser ønskes på mail@sitekick.dk eller her på kanalen og gerne med referencer samt en beskrivelse af dine grafiske evner.
Jeg ønsker et fast og stabilt samarbejde på "long term basis", hvor aftaler og overholdelse af deadlines vægtes højt af begge parter.
Det vil jeg da gerne byde ind på, jeg har arbejdet med digital design i ca. 11 år, hvor især de seneste år, har design af ehandelsløsninger været i fokus. Du finder et udvalg af referencer på vores portefølje eller se evt. hele min personlige referenceliste mm. på LinkedIn
Skulle dette se interessant ud, så ser jeg frem til at høre fra dig.
Nej der er skam nogen herude som godt kan arbejde lidt mere. Vi er blevet to sidste efterår. Jeg har fået en rigtig dygtig grafiker til at tage sige af Flash, CSS og grafisk arbejde til tryk. Og det har også betydet at vi kan tage helt nye kunder ind.
Og langt de fleste kunderne kommer stadig tilbage med nye opgaver. Det er en del af vores strategi at have kunder, som vender tilbage år efter år. Så sparer man salgsarbejde og rent opgavemæssigt betyder det at man langt hurtigere kan komme til kernen i opgaven, når man har en god kontakt.