Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Off-site freelance grafiker/designer/billedbehandler SØGES NU

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Til grafiske opgaver i varierende omfang søger jeg en off-site freelance designer til billedbehandling, design af hjemmeside/webshop, design af web bannere samt andre spændende grafiske opgaver relateret til internettet.

Seriøse henvendelser ønskes på mail@sitekick.dk eller her på kanalen og gerne med referencer samt en beskrivelse af dine grafiske evner.

Jeg ønsker et fast og stabilt samarbejde på "long term basis", hvor aftaler og overholdelse af deadlines vægtes højt af begge parter.

Med venlig hilsen

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:38

Hej René

Det vil jeg da gerne byde ind på, jeg har arbejdet med digital design i ca. 11 år, hvor især de seneste år, har design af ehandelsløsninger været i fokus. Du finder et udvalg af referencer på vores portefølje eller se evt. hele min personlige referenceliste mm. på LinkedIn

Skulle dette se interessant ud, så ser jeg frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:02

Hej Henning,

Tusind tak for din henvendelse. Jeg har sendt dig en e-mail...

Vi tales ved !

Med venlig hilsen

René

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er Amino løbet tør for grafikere?
Der plejer da at komme en lind strøm af tilbud, så snart man nævner sætningen "Jeg søger en grafiker" :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:36

giv dem lige et par timer endnu... de skal nok komme ;-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:37

hov, datoen er da en helt anden end i dag... hvorfor er den først kommet i min rss reader nu ?!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Hej Nikolai Lønne 

Nej der er skam nogen herude som godt kan arbejde lidt mere. Vi er blevet to sidste efterår. Jeg har fået en rigtig dygtig grafiker til at tage sige af Flash, CSS og grafisk arbejde til tryk. Og det har også betydet at vi kan tage helt nye kunder ind. 

Visual Angels har været i gang siden 1999. Vi gør meget ud af at hjælpe vores kunder. Se referencer: http://www.visualangels.dk/referencer.htm

Og langt de fleste kunderne kommer stadig tilbage med nye opgaver. Det er en del af vores strategi at have kunder, som vender tilbage år efter år. Så sparer man salgsarbejde og rent opgavemæssigt betyder det at man langt hurtigere kan komme til kernen i opgaven, når man har en god kontakt.

mange hilsner
Dorte andersson 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)