Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Helt nyt site for regnskabsskolen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Inloco Regnskab er jo ved at omdanne sig, blandt andet får Regnskabsskolen et mere selvstændigt liv, og vi har mange nye ting på programmet. Derfor holdt min gamle WP-hjemmelavede-hjemmeside heller ikke længere, og nu har vi fået Jooma installeret. Jeg håber, I vil gå ind og se på det og give jeres mening til kende. Håbet er, at I synes, det er let at finde information om kurser og hvordan man tilmelder sig men al feedback modtages med glæde.

Kik på http://regnskabsskolen.dk

Mange tak og mange hilsner

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:47

Hej Anette

Et hurtigt skud fra min seksløber.

Generelt en flot hjemmeside. Big Smile

Jeg ville placere boksene med kundeudtalelser osv. i højre side af sitet. De virker lidt forstyrrende, når de er så centralt placeret.

Du kunne også sætte nogle sigende billeder ind - måske fra en undervisningssituation eller lignende.

Tekst og billeder går så smukt hånd i hånd. Yes

Med penlig hilsen

Anders Thiim

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:15
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 02:46

Hejsa

Hermed lige lidt konstruktiv k´ritik af din nye hjemmeside:

Positivt:

Flot grafik og farveholdning

Godt struktureret og gode funktioner, nemt at navigere rundt i.

Negativt

For mange gentagelser på alle sider : På mange af siderne fylder gentagelser (-menu, kalender,kundeudtalelser,blog,bestillingsformular,logoer osv,) over 50% af siden, det bliver brugerne trætte af...overvej at stryge noget af det, eller at bruge alternativ læsninger f.eks en foldeudløsninger ved f.eks bestillingsformular og blog, så man kan læse dem hvis det har interesse.

Man kommer nemt væk fra dit site da alle links, også eksterne åbner i samme side (f.eks hvis man klikker på kundeudtalelse som havner man på en eller anden meget grim hesteside *s*---det er den nemmeste måde at få brugene væk fra sit site på....så sørg for at alle eksterne links åbner i NYT vindue !

Så synesjeg også der mangler lidt billedmateriale på sitet..der kunne gøre den lidt mere intim og personlig.

Det var lige mine hurtige kommentarer en sen nattetime ..held og lykke med sitet *s*

Mvh Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)