Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af www.object.dk ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :o)

Jeg er blevet kontaktet af en stor virksomhed, som vil købe mit domæne... de har kontaktet mig før, hvor jeg afslog deres tilbud på et par tusinde kr. Idag har de så kontaktet mig igen med et tilbud på 15-20.000 kr. Ikke dårligt tænker jeg, men er det nok? Sidst jeg fik det vuderet, var for omkring 5 år siden, og der fik jeg en bedømmelse på 50 kg. og det var den bydende virksomhed ikke interesseret i, de var rasende over prissætningen...

Nogen der kan hjælpe mig? Hvad er det værd?

Hilsen Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:30

Domænet er fire år gammelt og er ikke noget synderligt værd medmindre man har et specielt formål med navnet, indholdet ser ikke ud til at være noget man vil betale for.

Så det er udbud og efterspørgsel, hvor glad er du for domænet kontra hvad nogen vil give for det. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32

Det kan godt være, at jeg skulle hamstre lidt flere domæner end tilfældet er. Jeg ser heller ikke nogen speciel værdi i domænet, da jeg har svært ved at finde på noget at bruge det til.... hvis der er en virksomhed, der har etableret sig (efter du købte domænet), er værdien nok proportionelt stigende med den markedsføringsindsats de har lagt i navnet.

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 17:47

Virksomhedden er ikke ny, det er en MEGET stor virksomhed!, som er kommet med et produkt, som har samme navn Object. Virksomhedden er Bestseller... som ejer blandtandet ONLY, Jack&Jones og VERO MODA

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57

Den er svær. Men så virker 50k ikke urealisk og 30k i hvert fald opnåelig.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:08

Uden den konkrete sag var værdien nok stort set intet - men når nu der kommer nogen med et nyt brand så får det jo pludselig værdi.

Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:13

gonzonielsen:
Virksomhedden er ikke ny, det er en MEGET stor virksomhed!, som er kommet med et produkt, som har samme navn Object. Virksomhedden er Bestseller... som ejer blandtandet ONLY, Jack&Jones og VERO MODA

Ok, jeg tror, at du har mulighed for at gå højt op i prisen. Se hvad de siger til 150k kr. Det er småpenge for dem.

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 18:29

Lyder ret godt, men er ret forviret ang. de andre svar nogen siger 20-30 og du skriver 150, lide langt fra hindanden...

Men tak for svaret alligevel

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:32

Spørgsmålet er vel hvor betydningsfuldt .dk domænet er for deres satsning på Object som ny tøjserie.

Er det en tøjserie der omsætter for 100 millioner internationalt over de næste 5 år er 150k jo ikke meget - men er det på den anden side noget de kan klare fra et andet tld end .dk så skal du nok passe på med ikke at sætte prisen for højt.

50k er bestemt ikke urealistisk, men 150k er måske lige at presse prisen lidt for meget? Men ok vi så jo for kort tid siden en herinde fra der gav 200.000 kr for et .dk domæne...

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 22:38

ja nu får jeg se... Måske kan man få lidt hjem på den, måske ikke... men får jeg ikke min. 50.000 vil jeg ikke af med den.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)