Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billigt lokale i ålborg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg søger et billigt lokale i ålborg som skal virke som kontor / postmodtagelse nogen af jer gutter / gutinder der kan klare det ?

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:33

har lige skrevet til Charlotte som havde et lokale hun ikke kunne komme af med i Ålborg.

se lige om jeg ikke kan finde tråden igen

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:37
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:24

DjrevaX:

hej jeg søger et billigt lokale i ålborg som skal virke som kontor / postmodtagelse nogen af jer gutter / gutinder der kan klare det ?

Hejsa..

Hvis du stadig søger et lokale, så har vi et ledigt her i vores nye kontor.
Det er beliggende på Vesterbro

Du kan kontakte mig på 69606300 eller info@nordjysk-marketing.dk hvis du vil høre mere.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:07

Vi har 2 pladser ledige i kontorfælleskab i Kjellerupsgade i Aalborg. Vi kan kontaktes på tlf 40871721.

Mvh.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:34

Hejsa..

Hvis du stadig søger lokale i Aalborg, så kan du prøve og tage fat i en der hedder Michael Jensen (tlf.: 20474514) eller Bendt Jensen (tlf.: 20848992).

De har nemlig et ledigt lokale på Sohngårdsholmsvej 7, 9000 Aalborg på  ca. 75m2. og til en rigtig billig husleje.. 4600 kr. + forbrug.

Det var nemlig meningen at vi skulle have overtaget det, men det var lige lidt for stort til os.. Big Smile

Så hvis du stadig leder efter noget, så er det her et rigtig godt bud!

Ha en super dag..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 04:30

hej folkens...jeg har fundet ud af at jeg ikke skal bruge et kontor alligevel desværre men skal bruge et sted hvor jeg kan modtage post ?

og skal AKUT bruge altså onsdag klokken 12 00 et sted hvor jeg kan opbevarer nogle ting et par dage ? ring venligst til mig på 60 75 38 88 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:34

ADVARSEL !

Oventående person er sammenfaldende med : (samme adresse og telefonnummer på domænerne som den kendte dårlige betaler) 

Kenni Nielsen

Gjerngården 31, st. th.
8450 Hammel 

Mobil: 61 60 93 74

Som tidligere har snydt undertegnede samt et par andre aminoer for adskillige tusinde kroner.

Vi har blandt andet leveret domæner der ej er blevet betalt og jeg er bekendt med at både Sune Christesen og Brian Frænde ejheller har modtaget betaling fra Kenni Nielsen. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:53

Der vil jeg så sige at, jeg ved hvem Thomas er privat, og mig bekendt har de to navne, da intet med hinanden at gøre.

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:10

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)