Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobile Pay f*ckup - bogføringsråd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Race-faster.com Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En opsætning af mobile pay til privaten resulterede i at vi fik et privat kort og firmakort byttet rundt, og jeg har nu bogføring af to beløb på firmakontoen som er rent privat. Hvordan er det så lige jeg retter den i bogføringen? Kan jeg bare smide pengene over på den rigtige konto og lade det være? I don't think so, men nogle råd?

Normalt ville jeg bare spørge i chatten på Dinero, men jeg er bagud med regnskabet, så vil have det fixet i weekenden :/

Tak for hjælpen herinde som altid!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, hvis det er inden for relativt kort tid, kan du godt, men der skal helst ikke være for mange posteringer imellem, for så kan man ikke se, at det stemmer hele tiden. Det helt korrekte er at bogføre det over mellemregningen. Frem og tilbage :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:56

Afhænger af om vi snakker selskabsform, eller personlig ejet virksomhed? Såfremt det er enkelmandsvirksomhed vil jeg bare bogføre det som "hævet til privat forbrug", hvis du bruger dinero. Det er ganske fint Smile

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)