Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webhotel - afløser for One.com - Google

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe tænkt på at skifte til et professionelt webhotel (host) men aldrig rigtig taget springet. One.com er meget billig og jeg må indrømme at det også er stabilt. Men nu kommer mit MEN - på min Google webmasterværktøj læser jeg at Google roboten er begrænset i læsningen af min side. BEGRÆNSET - hva ba! - den skal sgu ikke være begrænset.

Min side er ganske ukompliceret og kun på lige omkring de 40 sider. Den er bygget op med SSI (shtml filer)

Hvilket webhotel skal jeg vælge ? (prisen betyder ikke noget det skal bare være 100% i orden)

Har kontaktet pil.dk men de har ikke SSI

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 10:55

Hej med dig...

Det er noget vi kan hjælpe mig, vi har vores eget server og vi kan dermed tilpasse det vi har til netop dit behov

Ser frem til at høre fra dig 70 20 11 04

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:07

Hej Robert

Kan ikke finde noget information om jeres webhosting løsning, har i kun en server? Hvad udbyder i har? Hvilket os? Hvilken pris? Hvilken båndbrede? osv?

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:18

Hvad er det du mener med at Google siger at din side er begrænset?

Jeg tvivler på at det er din host. Der hvor den skriver sådan er i forhold til robots.txt som er en fil du selv styrer.

Så hvis det er eneste årsag, så synes jeg da lige du skulle tænke dig om 2 gange - for der vil stadig stå det samme i Webmaster tools.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 12:29

Hej Claus

Hvis det er begrænsningerne i min robots.txt fil der hentydes til så er alt jo som det skal være. Smile

Men jeg oplever også at Google er blivet meget langsommere til at indexer nye sider ..... det kan være Google .... bare jeg viste hvad jeg skulle. Har I erfaring med om hosten har indvirkning på Googles ranking?

Det er er klart hvis siden ofte er nede har det en indvirkning - men one.com er faktisk aldrig nede. Men hvad med server hastigheden? Men igen det er jo ikke et stort tung CMS-system. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

Ved ikke om servage.net kunne være spændende ? 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 12:37

Hej WEBIA

Så lige Jeres flotte side - men jeg mangler lidt data og information før du får mig som kunde - så skriv endelig 

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:43

Hej Morten

Tak .. hvad har du brug for at vide.

Vi er placeret på en 100mbit fra TDC på en stor HP server med 2 x quatro core CPU. Vi køre windows 2003 server.

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:19

Robert: Det der svarer lidt til at jeg spørger hvilken bil du kører i og du så svarer at de har 4 hjul og et rat :)

Hvilket servercenter er du placeret i, hvor mange servere har i ialt? Hvad gør i når en af dem brænder af. Det relevante er ikke hvor stor en cpu i har men derimod hvordan i håndterer det _når_ noge går galt. Ville anbefale dig at skrive lidt mere om det på din hjemmeside :)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 20:17

Jeg tvivler på at det har noget med hosten at gøre i det tilfælde, med mindre dine sider slet ikke svarer. I så fald ville du kunne se det i webmaster tools.

Hvis du klikke på "Værktøjer" og "Indstil gennemgangshastighed", så kan du se nogle grafer over hvor mange sider de henter hos dig i døgnet og hvor lang tid det tager at hente dem.

Hvad mener du i øvrigt med at den bliver langsommere til at indexere nye sider? Tager det længere tid før du kan se dem i søgeresultatet?

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)