Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Aminos Virksomhedsbørs en god idé at bruge? Jeg er meget i tvivl.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Åbyhøj
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Aa-Online.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes desværre at Aminos virksomhedsbørs er blevet lidt for smarte. Lad mig prøve og forklare.

Jeg har netop modtaget følgende mail:

Tusind tak fordi, du har valgt at bruge Amino Virksomhedsbørs til din virksomhedshandel
22-12-2015 har du kontaktet Martin J på hans salgsannonce og dermed forpligtet dig til at betale formidlingshonorar hvis der blev indgået en handel.
Vi har idag registreret at du er den nye ejer af www-domæne.dk
Her er din faktura på 4.637,46 DKK inkl. moms.

Dette overrasker mig en del fordi:

*Det er flere måneder siden og jeg skrev to mails med sælger af siden. Vi indgik ingen handel på dette tidspunkt.

*Efter 2-3 uger falder jeg over siden på en anden markedsplads for køb og salg af hjemmesider. Dette ender efter lidt tid, med et salg til 2.000,-

Da jeg så skriver dette til Amino for jeg følgende svar:

Tak for din tilbagemelding. Jeg må desværre meddele dig at det er underordnet at du senere har haft kontakt med sælger gennem et andet site. Som det står i vores betingelser jf. punkt 4.1.: 

"4.1 Brugere skal straks give meddelelse til Amino ApS, når brugeren har overdraget en virksomhed, som har været annonceret på Amino Virksomhedsbørs, når kontakten til medkontrahenten er formidlet via Amino Virksomhedsbørs. Dette gælder også, når overdragelsen gennemføres efter, at brugerens annonce er deaktiveret eller slettet. Der skal gælde en formodning for, at kontakten er formidlet via Amino Virksomhedsbørs, når en bruger har klikket på medkontrahentens annonce i Amino Virksomhedsbørs, eller har kontaktet medkontrahenten via Amino Virksomhedsbørs inden salget. Dette gælder, uanset om der forudgående har været kontakt mellem parterne uden for regi af Amino Virksomhedsbørs."

Hvis du har haft kontakt gennem Amino Virksomhedsbørs og du senere køber webshoppen/sitet/virksomheden så skal du betale formidlingshonorar til Amino. Der er mange af vores sælgere der opretter annoncer flere forskellige steder så du vil ofte støde på de samme annoncer flere steder. 

Til gengæld giver vi dig en masse markedsføring og champagne med som jeg skrev i mailen, så det må du sørge for at udnytte.
Jeg er ked af at dette er kommet bag på dig, det er selvfølgelig ikke en rar oplevelse, men det er sådan betingelserne er.

De bedste hilsner
Er der nogle der har haft samme oplevelse??
Vh 
Mads
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)