Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en der vil kigge min hjemmeside igennem for fejl?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 46
Fra  Audio Resort ApS Skrevet kl. 13:47

Et par hurtige observationer:

1. Du bør beslutte om siden skal være med eller uden www og så 301 redirecte til den version du vælger. Da din top-menu peger på non-www ville jeg nok vælge at droppe www.

2. På mobil er det forstyrrende med baggrundsbillede bag tekst. På siden http://beritgranberg.dk/massage.html virker det fint med billede i toppen og tekst på hvid baggrund.

3. Baggrundsbillede kan komprimeres en smule. Prøv at køre det igennem http://tinypng.com

4. Jeg undgår helst % samt æ,ø og å i URL. Jeg går ud fra at det er one.com's editor som automatisk laver disse adresser ud fra titlen på siden.

5. SEO-mæssigt kan du overveje at lave udgående links fra alle sider, så søgebotterne ikke føler at de er endt i en dead-end. På denne side ( http://beritgranberg.dk/healing.html ) kan du eksempelvis lave et rigtigt link til marianne-lane.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:23

jeg kan slet ikke finde på siden en kontaktformular eller i det mindste et telefon nummer 

få en kontakt siden med en kontakt formular og telefon nummer og gerne med cvr nummer hvis haves og navn og adresse der også.

lav gerne en titlen google meta tags på alle siderne brug gerne 68 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

Mikael, selvom jeg er enig i at der nok mangler en kontakt side, så står der alså et mobil nummer på forsiden med stor fed skrift :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13

Laura Grubbe:

Mikael, selvom jeg er enig i at der nok mangler en kontakt side, så står der alså et mobil nummer på forsiden med stor fed skrift :P

hvor på siden jeg sider ikke med en kæmpe computer har de gemt det i bunden på siden så man ikke skal finde det ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:05

Hej,

Der er flere elementer som du nok skal arbejde med. Som det tidligere er blevet nævnt, så skal dine kontaktoplysninger være mere tydelige.
Under "Referencer fra virksomheder" er der flere skrifttyper i stil på siden, ser meget underligt ud, desuden er der nogle små "<br>" fejl forskellige steder.

Rent designmæssigt er siden slet ikke min smag, men der er jo en personlig holding.
Det ligner en hjemmeside fra slut 90'erne.

Forslag: Brug lidt penge til at hyre en fotograf til at tage nogle gode billeder af dig. Find en person som kan hjælpe dig med designet. Personligt tror jeg at mange mennesker hopper fra da det ligner noget fra en gammel virksomhed.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03

Ok, jeg sidder med en stor skærm så det er nok fordi du skal scrolle ned for at se det - men det er der da ;)

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:06

Madeline:

Hjemmesiden hedder www.beritgranberg.dk og omhandler massage osv.

Tusind tak :)

Hej Madeline,

Der er lidt at arbejde medSmile Prøv at køre din side igennem her og se, hvad du kan gøre:

Ha' en rigtig god dag!

Dbh.

Rasheed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)