Hej alle, Vi søger en praktikant der har mod på at arbejde sammen med os i Chile! Vi har netop lanceret chiles første rigtige datingside - www.datingchile.cl - under stor mediebevågenhed, og vi søger derfor en ung PHP/MYSQL "haj" som kunne tænke sig at krydre sit studie med et udenlandsophold som praktikant hos os snarest muligt. Vi er i rivende udvikling, og du vil kunne komme til at præge denne udvikling i alle tænkelige kreative retninger Så har du mod på det skal du blot kontakte os på mhl@nig.cl, eller besøge os på www.nig.cl (Net Innovation Group) så kan vi tage den derfra. PS: jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre amino'er om gode forummer/sider til at søge praktikanter indenfor programmering/webdesign? På forhånd tak! Ha' det godt allesammen - og godt nytår! |
Jeg synes, du skal kontakte Martin fra DIF - http://www.d-i-f.dk/Home/Hvem_er_vi/Sekretariatet/Martin_B_Justesen.aspx -, han har et stort netværk inden for studievirksomheder og studiemiljøet generelt her i København.