Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tvivl om leverandør til gaming udstyr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Er igang med at finde leverandøre til en webshop jeg prøver at starte op med gaming udstyr og andre diverse ting, har søgt lidt rundt omkring på Google og internettet generelt, har fundet et par leverandøre, men man skal have et CVR nummer for at tjekke priserne ud, og jeg er da fuld opsat på at starte webshoppen, men vil gerne have en nogenlunde budget for hvad jeg skal indskyde i starten for at få det op at stå.

Et andet problem er at jeg synes de priser der er hos de få leverandøre hvor jeg kan se priser, er nogenlunde de samme som de priser man finder på andre webshops (altså andre hjemmeside der sælger gaming udstyr). Kigger jeg de forkete steder, eller er der nogle smarte tricks til hvordan jeg kommer frem til nogle lidt billigere løsninger så jeg tjener mere end 5 kroner på at videresælge?

Hilsen
Den forvirrede iværksætter

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Avancerne på it og gamingprodukter er meget lave (<10%) og du skal ikke forvente at kunne matche priserne hos de billigste.

Små webshops og specielforretninger kan ganske enkelt ikke matche kædernes indkøb, så det er helt sikkert en branche, jeg vil fraråde dig at starte op i.

Du skal samtidig forvente at du får 1 års reklamationsret hos din leverandør og skal yde 2 år til dine kunder ved (b2c). Så hvis en vare går i stykker, skal du sælge 10 nye for at dække dit tab.

Nogle enkelte specielbutikker kan leve af den tilhørende service til f.eks. erhverv, men de fysiske produkter tjener de intet på.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)