Hej Alle Jeg har lavet en webshop (www.hjertebjerg.dk), til de små handlende der kun har et par produkter der egner sig til nethandel, og som i dag afslutter deres hjemmeside-salg med et "overfør nogle penge til flinke mig, og jeg sender dig måske, måske ikke, din vare..." De har her mulihed for at supplere betalingsmulighedderne med kortbetaling, uden den store udgift. Oprettelsen koster 500,- (som refunderes efter 3 mdr, hvis der ikke sker salg for over 500). Omkostningen er 20% ved et salg, så uden salg er det gratis. Siden er kun på Dansk og engelsk lige nu (den er lige startet), men kommer snart på tysk. Til at starte med har den kun været for Møn, da det var på grund af de små turist-afhængige butikker hernede den opstod. Men måske der er interesse for andre?
Der mangler endnu mulighed for at redigere i varerne, men det kommer snart. Der er et forhandlermodul, hvor man kan styre sit salg, og se hvad man skal fakturere. Læs mere på http://www.zindex.dk/pub/beskrivelse1.0.pdf
Hvis du har spøgsmål eller lign. så skriv til Lasse@zindex.dk eller ring 51520000 |
Fælles webshop
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)