Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet drift :-(

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Blankensteiner:

Det var præcis det jeg tænkte på da problemet begyndte, uden at jeg iøvrigt skal gøre mig klog på de tekniske ting. Du skriver Lone, at Andando er hostet på et underdomæne, men selve shoppen ligger da på en scannet server, eller er der noget jeg har misforstået?

Jo, shoppen ligger på en scannetserver, men på netnationen (som jeg linkede til) kunne jeg kun slå dit hoveddomæne - der er hostet hos B-One - op og ved derfor ikke på hvillken af Scannets servere din shop bliver hosted.

Blankensteiner:

Et lille tillægsspørgsmål: er det muligt at finde en oversigt over hvilke websites henholdsvis Scannet, Dandomain og andre har på deres servere?

Der er sikkert en lettere måde at gøre det på, men som udgangspunkt ville jeg bare slå et par af de forskellige shops op på netnationen og se, hvor mange forskellige servere jeg kunne grave frem.

Blankensteiner:

Iøvrigt velkommen tilbage, selvom du ikke har fundet rytmen helt. Håber at 2007 er ved at fade ud og at 2008 bliver et bedre år for dig Wink

Tak skal du have :-) Jeg krydser også fingre for, at Scannets nedbrud ikke er et forvarsel for året der kommer. :)
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 08:00

God morgen :-)

Jeg fandt ikke mig selv på listen - men godt forsøgt.

Mht shopnavn vil jeg mægtig gerne skrive det (reklame reklame reklame) - og har forgæves forsøgt at få den i min signatur, men af en eller anden årsag VIL det bare ikke fungere :-S  .... Kan det være fordi jeg sidder med ca 10 tommelfingre? *griner*

www.erotiskelege.dk

Venlig hilsen Lone

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 08:20

Står desværre også med samme problem som jer andre. Dette ærgrer mig utrolig meget, da jeg er rigtig glad for min løsning hos ScanNet.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:22

Til Lone:
Tak for svarene ... jeg prøver mig frem Yes

Til Bondekonen - prøv med følgende i din signatur:
<a href="http://www.erotiskelege.dk">Erotiskelege.dk</a> - Hvad skal vi lege?, spørg vi hinanden ....
teksten kan du nok selv finde på Stick out tongue

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 08:30

TAKKER hr. Blankensteiner - du er en engel Angel

Venlig hilsen Lone

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 08:35
Blankensteiner:

Til Lone:
Tak for svarene ... jeg prøver mig frem Yes

Det er ikke lige til at se, hvor meget der er webshops - men domæner kan man dog se:
Scannet sidder på 219 servere og hoster i alt 32.888 domæner.
Dandomain har kun 57 servere men hoster hele 55.864 domæner.

(Fuck i øvrigt mig, jeg opdagede først EFTER jeg havde lagt alle tallene fra Scannets 219 servere sammen, at antal domænenavne stod øverst på siden)! :-)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:59

Shit Lone, det er mange domæner Geeked

32.888 hmmm, jeg får det til 32.889 !!! .... kan du ikke lige eftertælle Lone Wink

Tak for oversigten iøvrigt Yes

Til Bondekonen:
Det var så lidt, men var det absolut nødvendigt med HR ? Jeg føler mig som en på 28 år, men du får mig til at lyde som en på 58 år ... så kan du selv regne ud hvor ung jeg er Confused

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:26

> Et lille tillægsspørgsmål: er det muligt at finde en oversigt over hvilke websites henholdsvis Scannet, Dandomain og andre har på deres servere?

Netnationen viser kun danske domænenavne. Hvis du gerne vil se alle domæner på en bestemt IP, kan du bruge MSN/Live.com. Her kan du søge på IP:xxx.xxx.xxx.xxx - så får du alle de sites de har indekseret fra denne IP - uanset hvilket domæne det er.

Man skal så være opmærksom på, at der sagtens kan være flere IPs tildelt hver server!

Tilmeldt 21. Mar 07
Skrevet kl. 09:47

Blankensteiner - det var jo for at vise at jeg var fuld af imponade over din kunnen :-)

- føler mig forresten selv som 28 årig, men er det ikke Geeked

Venlig hilsen Lone

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:23

Hej Mikkel.
Det var nu kun danske websites, specielt webshops, som jeg var interesseret i, men tak for indsparket.

Bondekonen:
Det er godt med dig, søforklaringer kender jeg alt til :-)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)