|
Er det kun mig der har oplevelsen af at scannet's webshop løsning har været ramt af rigtig mange udfald den seneste tid. Jeg har ikke målt, men syntes at min shop alt for tit ikke har været tilgængelig. (Er i øvrigt tilfreds med løsningen) |
Du er ikke alene ![]()
Jeg har i dag skrevet til dem 3 gange her til aften og også tilbage den 30/12. Begge dage stod der under driftstatus på deres side "ingen driftsforstyrrelser" og da jeg kopierede det og mailede dem ved nedbrud, var svaret at jeg måtte være mere præcis omkring problemet. Jeg indrømmer det var en noget kort mail jeg sendte dem den 30/12
, men regnede med de selv kunne regne det ud.
Her til aften forklarede jeg så nærmere om problemet, hvortil svaret var, de 3 gange jeg mailede: "er nu løst" - "er igen løst" - "vore teknikere arbejder fortsat på problemet" ... 4. gang gad jeg ikke maile mere, så vi må væbne os med tålmodighed, for det har ellers været meget sjældent med "nedbrud" fra scannet´s side.
Ved ikke hvad problemet er - selv om jeg har bedt om en forklaring via mail - men ville ikke blive forbavset hvis det er fordi vi ligger på nogle pressede servere (for mange brugere/traffik).
Hvis det fortsætter, er der nok kun en vej tilbage og den er lang, men måske nødvendig, for det er i sidste ende os der er ramt, der mister kunder og dermed omsætning ![]()
Checkede lige inden ok til dette indlæg - kl. 23.09 - og der var systemet igen nede [:'(]
Bliv gratis medlem