Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet drift :-(

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det kun mig der har oplevelsen af at scannet's webshop løsning har været ramt af rigtig mange udfald den seneste tid. Jeg har ikke målt, men syntes at min shop alt for tit ikke har været tilgængelig. (Er i øvrigt tilfreds med løsningen)

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 23:10

Du er ikke alene Angry

Jeg har i dag skrevet til dem 3 gange her til aften og også tilbage den 30/12. Begge dage stod der under driftstatus på deres side "ingen driftsforstyrrelser" og da jeg kopierede det og mailede dem ved nedbrud, var svaret at jeg måtte være mere præcis omkring problemet. Jeg indrømmer det var en noget kort mail jeg sendte dem den 30/12 Tongue Tied, men regnede med de selv kunne regne det ud.

Her til aften forklarede jeg så nærmere om problemet, hvortil svaret var, de 3 gange jeg mailede: "er nu løst" - "er igen løst" - "vore teknikere arbejder fortsat på problemet" ... 4. gang gad jeg ikke maile mere, så vi må væbne os med tålmodighed, for det har ellers været meget sjældent med "nedbrud" fra scannet´s side.

Ved ikke hvad problemet er - selv om jeg har bedt om en forklaring via mail - men ville ikke blive forbavset hvis det er fordi vi ligger på nogle pressede servere (for mange brugere/traffik).

Hvis det fortsætter, er der nok kun en vej tilbage og den er lang, men måske nødvendig, for det er i sidste ende os der er ramt, der mister kunder og dermed omsætning Huh?

Checkede lige inden ok til dette indlæg - kl. 23.09 - og der var systemet igen nede [:'(]

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:25

Nej I er ikke alene og jeg har skrevet til dem ialt 4 gange også d. 30/12, hvor jeg sad og lavede import/eksport vedr. udsalget og så idag igen, hvor de er nede.. Jeg syntes også at der normalt er meget få problemer med deres drift, men det her irriterer mig, da jeg syntes at de er meget lidt informative.. De kunne jo netop skrive på deres side at der er problemer eller sende en mail til de berørte om at der arbejdes på sagen.. Også lige midt i udsalget.. Det er godt nok TRÆLS !!! ØV ØV

Jeg har fået en mail retur i aften om at deres teknikere arbejder intensivt på sagen og det tror jeg på, men jeg har bedt om en forklaring på hvad der er galt samt hvad de gør for at løse problemerne, -og det tror jeg på at jeg får... Og hører jeg noget inden sengetid, så skriver jeg lige igen :)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:36

I er ikke alene...

Også her er vi ramt af nedbrud...hver dag...de sidste 7 dage!

Jeg har talt med ScanNet alle dage...enten telefonisk eller pr. mail...

I aften fik jeg af vide, at det er en FireWall, som de har problemer med...

Der sidder teknikere på sagen...men indtil nu...er det ikke lykkedes dem at finde den rigtige løsning...for at gøre systemet stabilt...

Jeg er normalt svær at bringe ud af fatning...men det her er ved at være for meget!

Vi er mange, som er i opstarten af udsalgsperioden...og alle vi, som har webbutik løsning hos ScanNet er ramt af et til flere daglige nedbrud! 

Med deraf følgende manglende omsætning...og kunder, som desværre går forgæves!

Som en fysisk butik...med store udsalgsskilte i vinduerne...kunderne kommer til en låst dør...men der hænger intet skilt med forklaring på, hvorfor der er lukket... 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 23:43
Jeg har også bedt om en forklaring på hvad der er galt og om hvor lang tid man skal forvente dette kommer til at foregå og svaret til dette var "Såfremt du har spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at kontakte mig" .........

Den 30/12 tænkte jeg "ok, det er sjældent", men flere gange her til aften gør mig irriteret og ikke mindst bekymret, for de dækker jo ikke tab, når kunder ikke kan komme ind på siden, hvilket kan koste pænt mange penge ... både på Google Adwords og dermed mulig omsætning.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 23:50

Jeg tror desværre ikke, at de p.t. kan give os svar på, hvornår systemet er stabilt igen...

Beskeden jeg fik i aften var, at der fortsat arbejdes på problemet (med FireWallen)...

Men jeg deler til fulde din bekymring p.t.!

Og så vil jeg da lige tilføje, at jeg har haft ScanNets butiksløsning i over 2 år nu...og ellers altid været meget tilfreds med dem!

Stabilt system...med meget få nedbrud...men lige nu regner nedbrudende altså desværre ned over vores hoveder...

Min oplevelse, hvad Supporten angår...har de altid været meget venlige og hurtige til at hjælpe og svare tilbageSmile

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:00

Har også skrevet til dem flere gange i løbet af den sidste uge, og fået svar jeg ikke kan bruge til noget..

De plejer ellers at have super oppe-tid, og det er første gang jeg har oplevet problemer - men de er der så til gengæld i lang tid!!

Et af mine fantastiske svar fra dem:

"Jeg kan se den kører fint nu, kontakt os endelig hvis dette sker igen. Såfremt du har spørgsmål til ovenstående er du velkommen til at kontakte mig"

Hmm

Venlig hilsen

Lone aka Bondekonen

Venlig hilsen Lone

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:04

Så fik jeg også mit ventede svar.... Men det kan jeg desværre ikke bruge til så meget (ikke ligenu ihvertfald).. For han skriver blot til mig at han ikke kan oplyse de tekniske årsager til problemerne, men at han vil vende tilbage i morgen (idag :) ) når han har drøftet det med teknikerne.. Tja, så håber jeg bare og krydser fingre hele natten for at det kører fint og uden problemer i morgen og at de har løst det....

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:02
Lige en hurtig bemærkning herfra:
Jeg har ikke bemærket noget, med min shop, men det kan muligvis skyldes at jeg ikke rigtigt har rodet ret meget på den i 2008 :-)
Der er kun 3 af jer, der står frem med jeres shop-navne og (Andando hoster sin shop på et underdomæne) men både Milla-petit og Christobels shops er hostet på samme server hos Scannet. Det er muligvis den der er problemet. Min ligger på en anden af deres servere.

Jer, der ikke skriver jeres shopnavne her i tråden, kan eventuelt tjekke på denne liste om jeres shop også skulle være på denne server - så er problemet i hvert fald lokaliseret og kan gives videre til Scannet.
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 07:41

Det var præcis det jeg tænkte på da problemet begyndte, uden at jeg iøvrigt skal gøre mig klog på de tekniske ting. Du skriver Lone, at Andando er hostet på et underdomæne, men selve shoppen ligger da på en scannet server, eller er der noget jeg har misforstået?

Et lille tillægsspørgsmål: er det muligt at finde en oversigt over hvilke websites henholdsvis Scannet, Dandomain og andre har på deres servere?

Iøvrigt velkommen tilbage, selvom du ikke har fundet rytmen helt. Håber at 2007 er ved at fade ud og at 2008 bliver et bedre år for dig Wink

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)