Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde relevante kunde mails, adresser osv

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folks

Jeg har før støt ind i en der kunne skaffe alt muligt info på alle relevante kunder til ens målgruppe.
Så man specificerede målgruppen og de leverede et kartotek af informationer på dem.

Er der nogle der kender til det?

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften.

Hvis det er B2B, er det måske noget udtræk via CVR.dk (som er gratis) som du tænker på eller nnmarkedsdata.dk, hvor der er mange parametre at segmentere på.

Hvis du kan blive mere specifik med dine søgekriterier, kan jeg godt hjælpe dig. Du kan sende mig en mail på sebk(snabel-a)Salgskorpset.dk

Med venlig hilsen
Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Antaget det er B2B, så er CVR.DK en rigtig god kilde. Jeg bruger selv CVR.DK til at trække data ud omkring lokale virksomheder i området.
Det er en god måde at skabe sig en initial liste af 'prospects' som man senere kan kigge nærmere på.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skriver du i forummet for E-mail marketing tips og tricks. Jeg håber du er klar over at du ikke må sende emails til eventuelle emailadresser skaffet på denne måde.
Det kræver accept fra modtager inden udsendelse.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Nu skriver du i forummet for E-mail marketing tips og tricks. Jeg håber du er klar over at du ikke må sende emails til eventuelle emailadresser skaffet på denne måde.
Det kræver accept fra modtager inden udsendelse.

Tak for svarene.

Nej ikke mails, men en brochure I postkassen :) men vidste ikke hvor jeg skulle smide tråden.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må dog gerne ringe, med mindre de er på robinsonlisten.

(kan man det som virksomhed?)

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Egon:

Tak for svarene.

Nej ikke mails, men en brochure I postkassen :) men vidste ikke hvor jeg skulle smide tråden.

Jeg håber, at du kan bruge svarene til noget. Men må jeg spørge om hvor mange virksomheder du vil give brochure til og hvor store virksomheder det er? For oftest er hitraten utrolig lav, når man afleverer uopfordret brochurer og flyers i postkassen. Især hvis det er større virksomheder, hvor det ikke er beslutningstageren som tager brochuren fra postkassen, men en sekretær som screener materialet og smider de fleste reklamer ud.  

Søren Alsbjerg Hørup:

Du må dog gerne ringe, med mindre de er på robinsonlisten.

(kan man det som virksomhed?)

Det kan man også som virksomhed. Det hedder reklamebeskyttelse og man kan tilmelde sig via cvr.dk :-) 

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men reklame beskyttelse på CVR.DK gælder kun for de oplysninger du kan finde på CVR, f. eks telefon, mail, mv. 
Finder du frem til firmaets telefonnummer, eksempelvis på google er der intet til hindre for at ringe og tilbyde XYZ.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager ikke fejl, reklamebeakyttelse for virksomheder er intet værd...

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Alsbjerg Hørup:

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men reklame beskyttelse på CVR.DK gælder kun for de oplysninger du kan finde på CVR, f. eks telefon, mail, mv. 
Finder du frem til firmaets telefonnummer, eksempelvis på google er der intet til hindre for at ringe og tilbyde XYZ.

Du har helt ret. Reklamebeskyttelse fungerer i grove træk ligesom Robinsonlisten: At man ikke må kontakte vedkommende, medmindre vedkommende selv har bedt om det. 

Så hvis en virksomhed er reklamebeskyttet, må du ikke kontakte denne ud fra de oplysninger du henter på cvr.dk, men hvis virksomheden opfordrer til at tage telefonisk kontakt til dem på deres hjemmeside og selv oplyser telefonnummer - jamen så må man gerne kontakte dem til trods for at de er reklamebeskyttet, men de har selv bedt om/opfordret til det. :-)

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)