Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job (Webmaster)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mcsolutions:
Soft, Anders: Gider ikke deltage i jeres trol'eri, det var et velment råd til en som gerne vil begå sig som webmaster

Hmm, jeg syntes at det var uforskammet og dumt. Måske burde du have sendt en PM eller - bedre - bare holde kæft.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:11

Jeg tænkte præcis det samme da jeg så indlægget om end lidt anderledes.

Så et godt tip herfra må bestemt være at at undlade sms slanget og sætte mere fokus på at du formulere dig bedre hvis du søger job - så jeg sådan en ansøgning blev den ikke taget seriøst.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:15
hmm kan da godt være, jeg ikke staver super god, ved jeg udemærket godt.. Men fordi jeg staver dårligt, laver jeg jo ikke dårlige koder af den grund, min rapport opgave og hjemmeside har da givet mig mere end gode karakter på min uddannelse..

Så det du siger til mig er, at jeg burde droppe alt om at lave hjemmesider, fordi jeg staver dårligt??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er rystet! Amino er ikke en børnehave, hvor man får mere frugt kl. 15 ved at smadre de andres glaskugler! Det er derfor også tilladt at stille sig selv spørgsmålet: "Bidrager min kommentar med noget som helst konstruktivt?"... inden man poster i en anden aminos tråd. Tillader mig at bringe Mortens tråd tilbage på sporet med det oprindelige indlæg (Husk at skrive til Morten og ikke mig;-):

Copy/paste af Mortens "Jobsøgning":

Hej alle her inde..

Jeg er her den 18 januar færdig uddannet som Web-Integrator, stå derfor uden job efter der, derfor søger jeg evt job som webmaster, eller opgaver for andre firmaer

Jeg har bla. erfaring med:

PHP
    Javascript
    MySQL
    E-Handle
    CMS

Hvis jeg lyder interssant for dig/jer er i velkommen til og skrive til mig

mvh

Morten Johansen
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 18:23

Onkelsofus:
hmm kan da godt være, jeg ikke staver super god, ved jeg udemærket godt.. Men fordi jeg staver dårligt, laver jeg jo ikke dårlige koder af den grund, min rapport opgave og hjemmeside har da givet mig mere end gode karakter på min uddannelse..

Så det du siger til mig er, at jeg burde droppe alt om at lave hjemmesider, fordi jeg staver dårligt??

Nej bestemt ikke Morten - Men du bør nok ikke søge job som webmaster men derimod mere målrettet gå efter jobspecifikationer hvor det ikke er dig der typisk skal levere tekstindholdet på en hjemmeside, hvilket jobtitlen som webmaster idag typisk indebærer.

Det er jo med at kende egne forcer og begrænsninger også ellers spille den hånd man har så godt som muligt ud fra det kendskab, og der er da bestemt ingen som siger at man nødvendigvis skal stave godt for at være en god programmør, men på den anden side må man nok også erkende at lige webmaster jobbet nok heller ikke er der man skal søge.

God vind med ansøgningen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 18:35

Ja kan du have ganske rigtigret i, Dog er det ikke det der menes fra alle firma sider når de siger webmaster .. Well

Nu kan jeg ikke ændre min overskrift, men istedet for Webmaster, skal der stå webudvirkler.. :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg syntes det fremgik uendelig tydeligt hvad du søgte og jeg har sgu aldrig ansat en uvikler der kunne stave til mere mere end PC, så havde jeg et job til dig, så kom du til samtale..

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:19

Jammen hov Morten så blev det pludselig interesant, bor du i Roskilde? Kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad du kan, og om du er intresseret i nogle freelance opgaver?

Giver du en mail på mail@mc-solutions.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 2. Jan 08
Skrevet kl. 22:01

mcsolutions:

Jammen hov Morten så blev det pludselig interesant, bor du i Roskilde? Kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad du kan, og om du er intresseret i nogle freelance opgaver?

Giver du en mail på mail@mc-solutions.dk

Jeg smider dig en mail.. 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:43

Herlig læsning!

- der er jo mange muligheder og mange faggrupper, programmør, tekstforfatter ect. .....Wink

Jo - Livet er som at køre på cykel - man skal være i bevægelse for at holde balancen

Citat Einstein 

- og det ser jo ud til at I klare det ok!! Yes

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)