Nej det er ikke så heldigt. Men vi har lavet det som et tjeck for at mail adresse ikke skal kunne misbruges. Du har ret i at du ikke kan indtaste nogen password, men der bliver tilsendt et system generet password din mail, og så kan du selv gå ind og skifte det efterfølgende. Vi får snarest noget tekst på der informerer dig om dette når du opretter dig.
Formålet er at du ikke kan indtaste mail adresse på en person som ikke er dig selv, og så efterfølgende bombardere vedkommende med mails.
Det lyder godt. Glæder mig til at høre hvor i mener vi bør forbedre os.
Hører også gerne fra eventuelle annoncører som kunne tænke sig at reklamere på siden. Jeg hører især gerne fra jer der har købt banner andre steder, omkring hvad der kunne få jer til at købe et banner på vores side.
Jeg hedder Torleif Joensen, er fra færøerne, men er bosiddende i Island på grund af mit up-coming retail business. Har meget viden om det islanske marked og er i gang med mere en et projekt her.
Jeg er meget interesseret i at franchise jeres produkt i Island. Har i interesse?
Spændende projekt jeg helt sikkert glæder mig til at følge med i.
Jeg er ikke tilmeldt endnu, men det bliver jeg lige en af dagene når jeg har bedre tid.
En idé skal i dog have med nu:
I stedet for at lade jeres banner felt være "tomt", så ville jeg nok lave et flot reklamebanner der fortæller at pladsen kan købes. Yderligere ville jeg nok vælge at indgå i et banner-bytte program. Dette giver både reklame for jeres site og jeg tror også det ville gøre jeres banner plads mere attraktivt for potentielle kunder, at det er i brug og ser ud til at være i fuld drift.
Nu er jeg ikke dankslære, men jeg er nu ret sikker på at det hedder "DIT banner" ikke "DIN banner". Det er en ret fatal fejl at lave når man skal virke professionel overfor potentielle kunder. Skynd jer at rette det
Det handler ikke om at overleve.
Det handler om at leve..!
Prøv i det hele taget lige at få læst korrektur på jeres side! Det er bare SÅ vigtigt
Ud over det synes jeg faktisk jeres side er meget pæn. Den er måske lidt for "Frontpage" agtig, men stort set kan jeg godt lide den. Simpel og uden en masse "larm" på forsiden.
Der er et par småting der nok lige skal kigges på når i har tid, men ikke noget preserende:
1. Den er for stor til at vises i 1024/768.
2. Jeg ville nok vælge at fjerne det grå stykke der er at se i højre side (men det er jo design såååå)
3. Det kunne ligne drag n' drop i en .NET editor (det er der intet i vejen med) men jeg håber dog i har gjort noget ud af selve kalenderen, da jeg ville blive lidt skuffet over at se en drag n' drop .NET kalender
Det handler ikke om at overleve.
Det handler om at leve..!
Jeg er meget interesseret i at franchise jeres produkt i Island. Har i interesse?
Hej Torleif
Det er ikke umuligt. Men du skal vide at der ikke er de store penge at tjene. Konceptet er at det skal være en public service som skal være gratis at anvende. Det sætter sine begrænsninger.
Vi ville være kede at at udlevere koden gratis, og jeg tror ikke du vil tjene så meget på det, at det vil være atraktivt for dig at betale for den.
Men kan du se en vej uden om alt dette, hører vi da gerne et forslag fra dig.
Til alle jer der har skrevet forbedringsforslag, tusind tak for det. Vi vil tage tingene i betragtning når vi videre udvikler. Men da siden ikke er vores core business, kommer udviklingen af siden i anden række. Men tak for indlæggende alligevel. De vil være meget brugbare for os.
I stedet for at lade jeres banner felt være "tomt", så ville jeg nok lave et flot reklamebanner der fortæller at pladsen kan købes. Yderligere ville jeg nok vælge at indgå i et banner-bytte program. Dette giver både reklame for jeres site og jeg tror også det ville gøre jeres banner plads mere attraktivt for potentielle kunder, at det er i brug og ser ud til at være i fuld drift.
Hej Raibird
God idé med at bytte banner. Jeg hører gerne fra nogen der eventuelt er interesseret i det.