Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SMS og online kalender

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Så er den her endelig. Vores gratis online kalender er nu lanceret på www.smshusknu.dk. Prøv den, og smid meget gerne en kommentar.

Vi er opmærksomme på nogle mindre heldige aspekter, men det er et side projekt, og udviklings tempo foregår derfor herefter. Men vi vil meget gerne høre jeres mening alligevel. Det kunne jo være i rammer noget vi ikke havde set, eller måske er nød til at om-prioritere lidt i kommende rettelser.

Vi hører også meget gerne fra interesserede sponsorer. Vi sælger Banner reklamer til 10 øre pr. eksponering, mindste salg 100 kroner. Du har også mulighed for at sponsorere sms'er. Hver sms du sponsorerer koster 50 ører. Vi har mulighed for at styre det således du kun rammer et bestemt køn, alder eller geografisk område. Hvis du f.eks. sælger mobil telefoner i Kolding, kan du nøjes med at sponsorere de 15 til 30 årige i Kolding området. Vi har via samarbejdspartner mulighed for at lave WAP sider som der kan linkes til fra SMS'en.

Anyway.... Prøv den, og lad mig høre hvad i syntes.  

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 22:34

Hej Hans Poulsen

Jeg er rigtig interesseret i at evaluere jeres service, bl.a. fordi jeg har brug for sådan en funktion i det web-site jeg er ved at udvikle. - og det kunne jo have været, at vi kunne have lavet en eller anden gunstig deal.

Men, mit problem er, at jeg simpelthen ikke har lyst til at oplyse mit mobilnummer til sådan en service. Kan jeg på nogen måde se, hvad jeg "køber" uden mobil nr. For mig er det noget meget privat át give mit private mobilnr., og der er sikkert osse andre, der har det på den måde.

Så, hvad siger du? Jeg ved godt, at det sikkert er mobil-nr. der er forretningsmodellen, men måske brugerne skulle præsenteres for den senere?

Mange hilsner Eva

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 22:51

Hej Eva

Man behøver ikke at oplyse sit mobil nummer, man kan sagtens bruge kalenderen uden. Telefon nummer er kun for de tilfælde hvor du ønsker at modtage sms reminders. Du kan nøjes med at modtage reminders via mail.

Vi behandler dit telefon nummer jf. dansk lovgivning. Og jeg er sikker på at vi får nogen på nakken hvis ikke vi overholder dette. Men jeg kan godt følge hvis nogen ikke er interesseret i at oplyse sit telefon nummer, og det er helt iorden.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 22:53

Hej Eva

Jeg tager det i mig igen. Telefon nummer er obligatorisk, men det ønsker vi ikke det skal være, så det får vi fjernet igen snarest muligt.

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 19:24

Hej igen,

var lige inde for at prøve kalenderen igen, men kan se, i ikke har ændret det med mobilnr. endnu. Giver du lige et prej, når I har?

Mvh. Eva

Mvh. Eva Maria Knudsen

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 21:06

Hej Eva

Vi arbejder på sagen. Jeg smider lige en bemærkning når det er i orden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:32

Hej hej

Jeg synes det er et fedt koncept, og hvis det blev markedsført ordentligt, ville sikkert også blive brugt af mange. Dog synes jeg ikke at hjemmesidens layout er designet til "success"? Det er for simpelt. Det skal da nogle friske farver og lækre billeder ind over :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 13:00

Hej Belliz

Tak for dit inlæg. 

Det kan du have ret i, vi har ikke haft nogen graffiker på. En sådanne vil sikkert kunne lave noget rigtig flot ud af siden, og hvis projektet kører for alvor, så vil vi da nok også finde en der kan lave det for os.

Men jeg syntes dog at en side skal være simpel. For meget graffik og farver gavner ikke i et redskab man skal kunne bruge dagligt. Det skal være funktionelt og enkelt. Men det kan sikkert gøres flottere og stadig være enkelt, så vi vil nok overveje dette engang i fremtiden.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Skrevet kl. 18:43

Hej Eva

Der er nu åben således telefon nummer ikke er obligatorisk.

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 21:52

....

nu kan jeg ikke logge på, fordi der ikke er noget felt til pass word, når jeg registrere, men man skal bruge password når man er registreret.... Og det er jeg altså nu, men har ikke password  og kan således ikke logge ind og se kalenderen.

... ser frem til næste afsnit :)

Mvh. Eva Maria Knudsen

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)