Hej aminoer Jeg har bestilt nogle varer i udlandet (USA), som er blevet sendt til mig. De lavede en fejllevering og sendte for mange computere samt iPhones til min adresse. Pakken befinder sig nu på Island, hvor den står som "on hold" ved det der track and trace jeg har fået udleveret. Sælgeren siger, at de har sat den på hold og at jeg skal overføre flere penge til dem for de ekstra varer, da det er dem der har sat det på "on hold". Jeg undersøgte sagen nærmere, og kom frem til at størstedelen af gangene grunden til "on hold" var told (Hvilket jo så er told på Island). Men kan det sælgeren påstår passe, eller prøver han blot at udnytte situationen en anelse? Sælgeren forklarede mig også, at fordi den var kommet hen til Island, og derfor var på det europæiske kontinent, kan de ikke få varerne sendt tilbage. Kan dette passe? Jeg kontakter selvfølgelig det transports-selskab som de har brugt, men dette er først muligt for mig i morgen, og min nysgerrighed og frustration bobler. Hvis i har en tidligere erfaring med dette er i også meget velkommen til at dele jeres historie med mig. |
Trace and Tracking - "on hold"
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)