Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Refund Policy på en service. Hvorfor skal det være så svært?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey Amino's

Jeg har et lille problem, med at blive godkendt til betaling på min webshop af den gode 2checkout.com.
Der skal en god refund policy til, før de vil godkende mig.

Jeg er ærligtalt ikke særlig skrap på det område og når jeg prøver at skrive noget ned, kommer det hurtigt til at lyde amatør agtigt.

Det sidste svar jeg har fået fra dem, efter at have fået lavet en ordenlig én synes jeg selv er:

"The Terms of service refund policy was not updated as requested. The changes made to the refund policy listed with the product description does not make sense for the services being offered. 

"Needs a more robust refund policy, including details about what happens if one of the parties does not show and if the buyer determines that they are OR are not going to purchase the car."

Jeg kan godt forstå hvad han mener, men jeg kan bare ikke få det til at lyde rigtigt.

INFO om servicen:

www.mechanic4hire.co.za (lige pt. befinder den sig i en gratis webshop udgave, der er udmærket indtil, vi finder ud af hvor godt produktet kommer til at gå.)

I sin helt enkelhed, kan man bestille en pro. mekaniker med et par få klik til 499,-, der så derefter tager et meget grundigt kig på kundens bil inden købet.
Leveringstid 1-5 dage.

Jeg er meget grøn i sådan noget her og vil sætte utrolig stor pris, på hvis der sidder nogen derude og tænker, SÅDAN her skal det være, eller det her skal der bare stå.

Tak på forhånd! Jeg har allerede fået mere hjælp herinde fra end hvad man kan ønske sig og mange tak for det.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)