Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er jeres erfaringer med sumome, mailmunch osv (Tænker de gratis løsninger)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på www.opsvinget.dk længe brugt sumome men synes det gav en del mere loadtid. Har forsøgt mig med mailmunch nu et stykke tid og der er loadtiden en del bedre. Hvad er jeres erfaringer?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Sumome, og jeg er godt tilfreds - ingen klager herfra! :-)
Men, jeg skal dog ikke kunne udelukke, at bedre alternativer findes derude. 

Mvh.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Jeg bruger Sumome, og jeg er godt tilfreds - ingen klager herfra! :-)
Men, jeg skal dog ikke kunne udelukke, at bedre alternativer findes derude. 

Mvh.

Der er hvertfald mange som ikke er tilfredse med dens load tid (sumome)

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Gratis løsninger får man som regel hvad man betaler forWink

Umiddelbart bør pop-up ikke give den store ekstra load tid for din webside. Jeg oplever ihvertfald at den kommer frem pænt hurtigt når jeg besøger opsvinget.dk. I forhold til selve pop-up'en kan du tjekke indstillingerne. Hvornår har du sat den til at komme frem? Og trigger den som den skal? Prøv evt. at ændre indstillingerne, og load den evt. kun på forsiden og ikke på alle sider.

Jeg skal lade være usagt om der er forskel i deres load tid om du er på en betalt eller gratis løsning. Men, under alle omstændigheder får du flere trigger og design muligheder på en betalt løsning. Og der er megen konverterings optimering at hente med flere indstillingsmuligheder.

Jeg har skrevet en E-Bog omkring Pop-Up, Slide-In og Exit Intent formularer. Forskellige typer af triggers. Facts på hvornår det er bedst den kommer frem, virkningsgrad (gjort rigtig giver de 6-7 gange flere tilmeldinger), og anmeldelse af 14 forskellige systemer. For og imod, Priser og links. Også til dem der har en gratis model. 

E-Bogen er på 22 sider og kan downloades GRATIS her:

http://denniskronborg.dk/komplet-guide-pop-up-tilmeldingsformularer/

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Kronborg:

Med Gratis løsninger får man som regel hvad man betaler forWink

Umiddelbart bør pop-up ikke give den store ekstra load tid for din webside. Jeg oplever ihvertfald at den kommer frem pænt hurtigt når jeg besøger opsvinget.dk. I forhold til selve pop-up'en kan du tjekke indstillingerne. Hvornår har du sat den til at komme frem? Og trigger den som den skal? Prøv evt. at ændre indstillingerne, og load den evt. kun på forsiden og ikke på alle sider.

Jeg skal lade være usagt om der er forskel i deres load tid om du er på en betalt eller gratis løsning. Men, under alle omstændigheder får du flere trigger og design muligheder på en betalt løsning. Og der er megen konverterings optimering at hente med flere indstillingsmuligheder.

Jeg har skrevet en E-Bog omkring Pop-Up, Slide-In og Exit Intent formularer. Forskellige typer af triggers. Facts på hvornår det er bedst den kommer frem, virkningsgrad (gjort rigtig giver de 6-7 gange flere tilmeldinger), og anmeldelse af 14 forskellige systemer. For og imod, Priser og links. Også til dem der har en gratis model. 

E-Bogen er på 22 sider og kan downloades GRATIS her:

http://denniskronborg.dk/komplet-guide-pop-up-tilmeldingsformularer/

Har testet sumome og mailmunch og mailmunch har en del hurtigere load tid. Har også testet sleeknote som koster penge, og det var minimal hurtigere.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale at købe Ninja Popups til kun 25 dollars. Det er virkelig godt på alle punkter Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)