hvis du er interesseret i 600 x 128mb/256mb/512mb/1gb/2gb/4gb usb stik med tryk kan dette godt arrangeres.
Feks. 600 x 256mb i flot stilet sølv design. Modellen vejer kun 10gram, er kun 5,5cm lang og er i en smart nøglerem. ( billede: http://hrgeo.dk/usb.jpg )
Prisen vil ligge på omkring 42kr stykket
Kontakt: pm@hrgeo.dk hvis det har interesse og vi finder en løsning.
hvis du er interesseret i 600 x 128mb/256mb/512mb/1gb/2gb/4gb usb stik med tryk kan dette godt arrangeres.
Feks. 600 x 256mb i flot stilet sølv design. Modellen vejer kun 10gram, er kun 5,5cm lang og er i en smart nøglerem. ( billede: http://hrgeo.dk/usb.jpg )
Prisen vil ligge på omkring 42kr stykket
Kontakt: pm@hrgeo.dk hvis det har interesse og vi finder en løsning.
Hej Peter
Tak for dit svar. Men elt ærligt i dagen danmark, så kommer man ikke langt med 256mb. Jeg ved at du skriver at man sagtens kan få mere lagerkapacitet, men så er vi allerede langt over mit budget. Desværre.
For nogle år siden fik jeg tilsendt en dåseåbner uden afsender.
Jeg spekulerede meget på hvad meningen var, og om jeg var udsat for en eller anden form for joke.
2 dage efter modtog jeg en konservesdåse. Indholdet var en brochure for SAP. Jeg syntes det var en sjov ide, da jeg virkelig tænkte meget over hvorfor nogle sendte mig en dåseåbner.....
Hvorfor alt den snak om USB-sticks - de flyder jo alligevel overalt med logoer på. Vil "direktøren" have et usb-stick fast i baglommen, tror jeg selv han køber et eller får det produceret meget eget firma-logo på. I øvrigt er det svært at lave dem i tilstrækkelig størrelse, low-cost, da pladsen på dem for tiden blot flyver op (og prisen ned). Det er selvfølgelig en genial idé hvis man har noget virtuelt som skal præsenteres for en potentiel kunde, men lav det ikke for at få folk til at benytte det videre hen.
Men i stedet for at diskutere hvor lidt det må koste, så regn ud hvor meget en ny kunde er hver for dig og hvad du er villig til at give for en ny. Derefter kan du begynde at regne på konverteringsprocenter (eller forsøge dig lidt frem). Hvis du vil have en højere konvertering hjælper det oftest at lave "salgstalen" lidt unik, og individualisere den, alt efter virksomheden du skriver til. Dette er selvfølgelig et stort arbejde, men skaber stor tryghed hos modtageren.