Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"kuvertfyld" / Reklamegave ved udsendelse af salgsbrev

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Altså hvis du skal have en memorystick med logo trykt på, så skal du regne med en pris på imellem 90 og 150 kr. stykket

En hurtig søgning på google på usb memorystick giver dette linkGoogle Adwords plads nr. 1: http://usb-tryk.dk/ 

1gb usb stick med tryk koster 73,- ved minimum 100stk. Med en målgruppe på 600stk giver det en merudgift på 43.800,-

Dertil er jeg for usikker på værdien i gaverne.

Jeg "belønner" allerede kunderne med en gratis opdatering ved selv at rette henvendelse.

Men det kunne selvfølgelig komme an på en prøve med 10 udvalgte respondenter.

Tak for al jeres indput.

Hilsen

Morten

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:22

Hej Morten

Jeg har netop sendt dig en mail omkring brug af LED kvalitets lommelygte til formålet.
Denne vil give salgsbrevet den tiltænkte opmærksomhed uden samtidig at bringe omkostningen op på et uhørt højt niveau

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 18:32

Jeg har for nylig sendt julehilsen ud til mine kunder. I kuverten puttede jeg en mønt, der giver kunden 50 kroners rabat på næste køb i 2008. De er relativt billige at fremstille, og ser fantastisk flotte ud:

Vh

Peter 

EDIT: Fordelen er, at det ikke koster mere end møntens fremstillingspris for de kunder, der vælger ikke at købe noget. Det koster kun møntens pålydende for de kunder, der køber noget :) 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:28

pbtryk.dk:
Jeg har for nylig sendt julehilsen ud til mine kunder. I kuverten puttede jeg en mønt, der giver kunden 50 kroners rabat på næste køb i 2008. De er relativt billige at fremstille, og ser fantastisk flotte ud:

De er faktisk ret flotte. Min ligger her et eller andet sted... gemt og glemt blandt papirer, post-it's, kaffekopper (tomme, øv) og alt det andet som altid roder mit skrivebord til. Jeg finder den nok igen den dag jeg ryder op :-)

Hvis du skal bruge Peters idé, bør du nok overveje at lave den en del større end hans (de var ca 1,5 cm i diameter) så de ikke bliver væk og så skriften/trykket bliver mere synligt. Bortset fra det, var de faktisk ikke dårlige...

Peter: hvad koster de stykket, jeg vil nemlig gerne bestille for kr. 50,- (helt samme slags som dem du sendte ud). Bagefter vil jeg gerne bestille for [antallet fra første ordre] x 50,- og så fremdeles 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:36

Hej Nicolai,

som en helt speciel pris til dig, skal du få dem for kr. 51,- pr stk Stick out tongue

Jeg har faktisk også selv erfaret, at de var for små.. En del af dem er åbenbart røget ud af kuverterne i posten Tongue Tied  - så næste gang får de lige en tand opad.

De er faktisk 2cm i diameter.

Vh

Peter 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:40

pbtryk.dk:
De er faktisk 2cm i diameter.

Ja hvor skulle jeg vide det fra, jeg kan ikke finde min :-) 

pbtryk.dk:
Jeg har faktisk også selv erfaret, at de var for små.. En del af dem er åbenbart røget ud af kuverterne i posten Tongue Tied  - så næste gang får de lige en tand opad.

Må jeg anbefale min. 10 cm, så havde jeg nemlig haft en overdådig guldmønt liggende og skinne ;-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 22:08

Du kunne få lavet en bunke panoramaplakater dekoreret med noget superflot panorama og sende ud til dine mål. På panoramabilledet kan du imiteret et "kasseret" stempel og komme med 3 gode grunde hvorfor - samt opfordre til at se, hvordan moderne tider viser panoramabilleder = link til kampagnesite med supereksempel på dit produkt.

Dermed kan du også måle effekten ret nemt. Når sagerne er sendt ud, følger du op med en telefonopringning for lige at høre om det er noget. Er du skarp kan du sansynligvis visitere 150-250 emner per dag. Det kan øge din konvertering dramatisk.

Husk at lade være med at sende mere ud end du kan nå at reagere på. Responsraten ligger normalt på mellem 5-10% for direct mails. Så hvis du sender 200 af gangen flyder det fint hvis du er alene om det hele.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 22:18

pbtryk.dk:

Ja, de er lige små nok!

Men super fed ide og jeg skal nok finde den frem i rodet, til næste vi gang vi skal have lavet noget.

Morten: hvad med en mønt, der giver X antal kroner/procent i rabat ? (Peter sender nok gerne en prøve Smile)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:35

Hvad med et lille puslespil på 20 brikker, hvor der står noget om din virksomhed og en rabatkode, så du kan få rabat hvis du samler det. Selvom det ikke tager lang tid og samle så lille et puslespil, så når man alligevel og læse teksten et par gange før man er færdig.

Og ja, jeg ved tilfældigvis hvor du kan få det henne.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:48

Martin: Fantastisk idé! (Jeg kan også lave små puslespil, i øvrigt) Big Smile

Vh

Peter 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)