Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop er da gratis, ikke ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set mange tilbyde standard Magento webshop med gratis template med små ændringer.

Det er underligt, for man kan selv oprette sådan webshop med en klik pp de fleste hostings.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan være ligeså gratis som rengøring :-)

Men nogle webshop-projekter, ligeså snart vi kommer udover det basale, kan med fordel løses i samarbejde med erfarne folk. Ligesom de færreste selv rengøre fabrikshaller på 8.000 kvm eller industrianlæg der skal godkendes til fødevare. Men gerne deres 70 kvm lejlighed.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er en shop langt fra færdig fordi du har installeret Magento med et gratis tema, der skal oversættes, tilpasses design, installeres moduler, shoppen skal opsættes osv. osv.

Vi forærer også vores shops væk ganske gratis, men tager time løn for den tid vi bruger på at opsætte det hele, og ingen arbejder gratis.
Vi bruger minimum 32 timer på at lave en flot men skrabet shop alt efter dine ønsker, og de 32 timer kan du så gange med en acceptabel programmør timeløn som gerne ligger på 150-1000 kr. i timen, alt efter hvilket firma der laver den.

Bare det at jeg skal logge ind og klikke på installer hos en webhost skal vi selvfølgelig have løn for, du får ikke noget gratis i denne verden uden at du gør det hele selv, og så bliver resultatet også derefter, hvis du ikke har et stort kendskab til det du laver.

Bruger du et gratis tema, er der som regel meget mere arbejde i shoppen, da det tema måske har været downloadet 50.000 gange, og man gider vel ikke have en shop der ligner 50.000 andre shops, det hverken tiltrækker kunder, og ser som regel heller ikke særligt indbydende ud over for kunderne, som gerne skulle have noget unikt ved at besøge din shop. hvorfor skulle en kunde handle hos lige netop dig og ikke nogle at de 1 mio. andre shops google finder i en søgning? og du kan ikke i langt de fleste tilfælde kun tiltrække kunder ved at have en lav pris, og bliver den for lav, så virker det også som billig skrammel og du har sværere ved at leve af din shop med chance for at måtte lukke ret hurtigt.
Derfor er et unikt og vel designet shop nødvendigt for overhoved at kunne få bare lidt kunder til at købe.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:44

Kim Jacobsen:

Nu er en shop langt fra færdig fordi du har installeret Magento med et gratis tema, der skal oversættes, tilpasses design, installeres moduler, shoppen skal opsættes osv. osv.

Kim forklarer det ret godt. Der er altså meget arbejde i at sætte en webshop op i det, så det ender med at tage lang tid. Betyder det, at man ikke selv kan gøre det? Nej, det kan man godt, men det tager lang tid, og i starten aner man ikke, hvad man laver. Sådan er det jo egentlig med alle ting her i livet. Jeg kan også selv gøre rent, men da tid er en knap resource, kan jeg ikke samtidig lave noget andet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09

Forklaret godt her!

Jeg havde selv den tankegang - hvorfor i alverden betale for en webshop?
Indtil jeg en dag selv stod og skulle designe det hele i wordpress. Det er noget af et projekt. Jeg var flere gange ved at rive håret af mig selv ;)

Mvh.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:25

Hvis man laver alting selv, ja så kan det være gratis.

En af mine venner startede en webshop for nogle år siden. De hyrede en lokal til at lave ALT arbejdet med undtagelser at taste varenumre, billeder, mv. ind.

Det kostede over 100.000kr inden de var færdige (hosting, nets, mv. inkluderet) - og shoppen var mere eller mindre standard med undtagelse af banneret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)