Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den mest enkle løsning! Skal tyskland med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal starte en webshob og vil gerne have en billig brugervenlig platform som kunderne ikke springer ud af fordi det er omstændigt at betale.

Shopify? ShopOrama? Andre valg?

Der er et hovedprodukt og lidt reservedele til dette. samt videoklip med how to use.

Shoppen skal hjælpe med at vaske deres båd rigtigt via videklip. Man skal også kunne bestille vores service hvis man ikke kan overkomme opgaverne selv. 

Jeg ved ikke noget om det, men tyskland ligger lige om hjørnet og det havde da været rart at kunne sælge der også Men jeg ved ikke om dette er enormt omfattende?

Havde også været dejlig med nogle easy moduler til søgeoptimering😀

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det fejl tråd eller er spørgsmålet for svært?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopsystem er en religion ala pc vs mac eller kristendom vs muslim vs hinduisme vs osv...

Du får derfor næppe et brugbart svar, da der er fordele og ulemper ved alle systemer, men hvis der er få produkter, er Woocommerce et rigtig godt alternativ...

Og skal Tyskland med? Mit umildbare svar er nej. Har du set hvor lidt kystlinje, der er i Tyskland? Man har slet ikke samme forhold til både, som i DK... Desuden kræver det, at alt skal være på tysk, hvis du vil have noget ud af det. Så spørgsmålet er vel mere, om Sverige i denne sammenhæng ikke er mere oplagt, eller alternativt UK eller Holland?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)