Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens største direktesalgsforretning med Elon Musk i rykken

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En multi milliard dollars bevægelse skal nu flytte på energisektoren - planeten jorden skal dækkes med solpaneler.

15 min. Sol på jorden er nok til at dække en dags strømforbrug.

Ønsker du mere info?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Har du selv noget med dette at gøre?

Må ærligt indrømme at starten af videoen (har ikke set den til ende) samt powur.com's hjemmeside straks får min bullshit-radar til at ryge helt op i det røde felt.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Ja den er god nok.
Du kan følge med i verdenspressen, når vi kommer lidt længere.
Du kan få mere information her


Hvis du følger med med i CO udledning, så kan vi se at vi har brug for udbredelse af alternativ energi på jorden nu.
Den traditionelle vej for reklame bliver for dyr - CPC google adds osv. det vil aldrig få de paneler udbredt hurtigt nok.
Direkte salg er vejen til at få det til at ske hurtigt. Decentralisering af teknologien lige om med Uber og AirBnB

https://www.youtube.com/watch?v=nzpuaO51zAE&feature=youtu.be




Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

@Rasmus

Du kan også tage et blik tilbage på hvad Mike Koenigs ellers har promoveret gennem tiderne. Du har nok fat i den lange ende.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Fredtoft:

@Rasmus

Du kan også tage et blik tilbage på hvad Mike Koenigs ellers har promoveret gennem tiderne. Du har nok fat i den lange ende.

Jeg underspillede nok min første kommentar.. Det var fra start af helt tydeligt for mig at der her er tale om svindel :)

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kim og Rasmus

Jeg er faktisk lidt interesset i hvordan i er kommet frem til svindel og hvordan den bulshit rada fungere?

Jeg synes at jeg kan læse på andre indlæg at du mener man skal passe på med den slags gloser Rasmus. Men måske gælder det kun hvis man er ved at få stjålet et domænenavn?

Jeg håber også at I kan se at mit indlæg er lagt i kategorien Network marketing og multilevel. Skyldes det blot at I på nuværende tidspunkt stadigt ikke kan skældne imellem pyramidespil og Network marketing forretning. Så synes jeg blot i skal bruge jeres tid mere fornuftigt og undersøge dette nærmere. Jeg kan ikke bruge overfladiske betragtninger som dette til noget.

Venligst uddyb hvad skulle være svindel her, det er lidt tyndt at en TV værts deltageren skulle klassificere. Så tror jeg ikke vi skulle forlade hjemmet :)

http://fortune.com/2016/02/17/elon-musk-buys-solarcity

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en panel debat med solarcity



Rasmus og Kim - Jeg mener I må prøve at slette jeres lidt useriøse beskyldninger eller også komme med en grund til, hvorfor I mener det skulle være svindel.
Måske er grunden at I ikke ved at mlm og Network marketing kan være 100% lovligt - der omsættes årligt inden for dette industri for mere end hele film og musik industrien tilsammen. Det er produkter som folk køber og ikke svindel.
Så find ud af hvordan lovgivning er og vend tilbage. En Elektrikker kan også være en svindler, det har ikke noget med foretningsformen at gøre om det er svindel, det er personen det handler om.
VI er inde i en tid hvor der konstant opstår nye forretningsmodeller og det kan være godt at holde sig åben og nysgerrig over for nyt. Desværre så oplever jeg ofter Danmark som er lille bange land med Jantelov og mange andre ting at kæmpe med.
Derfor er jeg også ret bestemt når det kommer til så overfladiske beskyldninger. Hvad er den egentlige grund til disse beskyldninger? Er I tidligere blevet snydt eller noget, så lad os dog høre den historie i stedet. Hvis den altså tåler dagens lys ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)