Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til Restauranter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Har godt nok en samarbejdspartner lige nu, men han har heller ikke det store budget at gøre godt med, så prøver nu at lede efter en samarbejdspartner med budget til at starte en restaurant op.

Er der på nogen måde nogle som kunne have mulighed for det?

Er uddannet kok, og har en 10 - 15 forskellige koncepter, så det vil ikke rigtigt være det som mangler.

Håber der er nogle derude.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg driver catering idag og søger en partner til den videre vækst.

Hvor i landet bor du?

Jeg har mit firma i Vejle.

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benni

Mange tak for svaret.

Bor på Amager, så vil det være et problem. Hvis ikke må du meget gerne sende en PM med hvad du forventer og håber på.

Med Venlig Hisen

Andreas

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogle i Københavns området, så går konceptet lige nu med at prøve at starte en Food Truck op.

Er der nogle som på nogen måde ville kunne være interesseret i det? Har fundet en leverandør som tager 9500 kroner, men som klarer markedsføring, og en masse andre ting,

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Untitled C.:

Hvis der er nogle i Københavns området, så går konceptet lige nu med at prøve at starte en Food Truck op.

Er der nogle som på nogen måde ville kunne være interesseret i det? Har fundet en leverandør som tager 9500 kroner, men som klarer markedsføring, og en masse andre ting,

Med Venlig Hilsen

Andreas

Det er da ikke særligt meget 9500kr pr måned går jeg ud fra. Jeg googlede for et par måneder siden og fandt en side der lejer foodtrucks ud så går ud fra at det er det du har fundet. Hvor meget startkapital har du brug for udover det egentligt? Det er superspændende koncept foodtrucks, men har du ikke mulighed selv for at skaffe opstartskapitalen? 

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Er der på ingen måde noget som har kapital og lyst til at starte en Food Truck op?

Konceptet er nogenlunde på plads.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Prøver lige en sidste gang, for det burde ikke kunne være rigtigt at der slet ikke er nogle som har mulighed og lyst til at prøve sig af med restaurationsbranchen.

Det kunne være en familierestaurant men også lettere med Pop-Up Restauranter? Vi er to kokke som bare venter på en mulighed.

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa
Hvormeget kapital snakker vi om kunne godt tænke Mig at høre nærmere om de forskellige projekter i/du har

Mvh
S.A

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Aminoer

Troede ellers at jeg havde fundet en samarbejdspartner til mine projekter, men desværre har jeg ikke hørt fra ham, selvom der er dukket ansøgningstider op, så er der på nogen måde andre som kunne være interesseret i at starte et madprojekt op, om det så er food truck eller pop-up restaurant?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejd Jer op fra bunden... Én investering ad gangen. Start i det små... Lev på en sten og brug jeres penge på investeringer... Om det så bare er 1.000,- ... Brugt udstyr, lån Jer frem... Bevis I KAN drive en virksomhed med de tilhørende forpligtelser.... Det er en ALT FOR RISIKABEL BRANCHE til at bede andre om at være garanter... Gør det selv... Så skal I heller ikke dele med nogen når/hvis det går godt ;-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)