Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig omdeler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere,

jeg vil gerne starte mit eget omdelervirksomhed. Jeg har nogle pisse fede ideer, som ville være ideelle til nystartede virksomheder der ønsker at blive kendte eller til virksomheder der løbende uddeler brochure. Jeg har arbejdet gratis for 2 nystartede frisør og allerede i løbet af en måned, har jeg skaffet en masse kunder til disse frisørsaloner ved at uddele diverse reklame flyers til folk, men dog gjorde jeg det på en helt speciel måde, hvilket jeg selvfølgelig ikke kan skrive her, hehe :) Jeg tilbyder blandt andet også at lave reklametekster til folk, der ikke har mulighed for det. 

Jeg ville egentlig bare høre om der er nogen herinde der har startet noget lignende op og som kan give mig nogle gode råd inden jeg starter op? Jeg kommerprimært til at omdele i Århus kommune, Esbjerg kommune og i Ålborg. Tak på forhånd. 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:39

hejsa

vi kunne godt være meget i et samarbejde alt efter pris selvfølgelig

i de byer du er vile det nok være århus, men vi ville gerne i Viborg og Silkeborg også

gerne med noget du laver at reklame

kan ikke sende privat beskeder til dig

thomas

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:44

Hej Thomas,

Det er ihvertfald noget jeg umiddelbart er interesseret i, men vil du ikke lige være venlig at skrive hvad du havde i tankerne til min mail: nenas_younes@hotmail.com
Jeg kan godt levere til de ovennævnte byer. Skriv lige hvad du forestiller dig og hvordan du tænker det skal være prismæssigt. Tak på forhånd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)