Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi give 'gratis' morgenmad hverdag?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

lassevegas:

Bogholderi og lovstof i den sammenhæng finder jeg ualmindeligt usexet, så jeg er faktisk ikke helt klar over hvad det betyder for os i praksis? Angel

Som opstiller af spilleautomater er vi ikke momsregistreret - vi betaler lønsumsafgift. Så der er fuld knald på alt hvad der hedder moms

ja hvis det ikke er momspligtigt - så er der naturligvis slet ikke momsfradrag - Jeg må så erkende - at jeg ikke troede spillehaller som sådan var lønsum- men det ved du givet

Så du skal jo så ikke forholde dig til moms hvis det er korrekt men regne med kun kvart fradrag for gratis servering af morgenmad

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

du har helt ret - spillerne er som regel ligeglade, og ja SERVICE = meromsætning,
i form af at hvis dine konkurrenter ikke tilbyder det i vil, men i sørger for netop at 
i tager jer af jeres kunder vil det sprede sig og i vil med højst sandsynlighed "stjæle"
spillere andre steder fra i lokalområdet - spillerne vil spille og hygge sig, og de vil behandles godt.

De fleste automater er indstillet til at skulle give et udbytte/tilbagebetalingsprocent på mener det lovmæssige minimumskrav er omkring 82% korrigér mig hvis jeg tager fejl - men whatever 
der er en stensikker gevinst til dem der driver automaterne og Eks. 6000,- pr. måned i omkostning for 
måltider véd jeg er småpenge i forhold til hvad sådanne automater kan indbringe (right) Yes

Jeg synes du skal kontakte levnedsmiddelstyrelsen, husk de er der også for at hjælpe og give gode råd, hvis man er i tvivl, og kan vejlede dig på den helt rigtige måde, og også hvad omkostningerne er i forhold til deres evt. godkendelse eller ikke nødvendigt, uanset hvad bør du altid tænke på dine "gæster´s" / kunders sundhed, når de skal indtage nogen form for føde i din forretning, og specielt skal du være opmærksom på 3 timers reglen og rette opbevaring.

Jeg er uddannet Kok og Tjener og derfor véd jeg hvad du skal passe på med, og vil derfor virkeligt anbefale dig at tage kontakt og få afklaret det 100% ellers kan det blive RIGTIG dyrt for dig, ved evt. uanmeldt besøg og tingene ikke er i orden.

De bedste hilsner og GO for it. Service har altid kunnet betale sig.  Yes 

Mvh. Per

Tilmeldt 27. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er det sådan at fødevarestyrelsen opstiller store krav til en så lille ting som morgenbrød osv. Så det er meget mere omfattende end man lige skulle tro!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)