Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Misbrug af købt domæne?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle hjælpsomme sjæleSmile

Jeg har købt nogle domæner på domain.com. Jeg har valgt ikke at oprette et webhotel, da de ikke skal tages i brug foreløbigt. Her for fem min. siden prøvede jeg at gå ind på nogle af de domæner jeg har købt og sikret mig retten til. Da kunne jeg se, at alle de domæner jeg har købt er proppet med reklamer. Er det tilladt at udbyderen "misbruger" ens domæner, for selv at tjene penge? For jeg blev naturligvis forarget og loggede ind for at undersøge mulighederne for at få det fjernet, men umiddelbart kunne jeg ikke finde noget. Hvad skal jeg gøre, og er der evt. nogle der har været i samme situation?

Med venlig hilsen

Mads Pedersen

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:23

Sikker på du står som ejer af domænet? (evt tjek whois).

Well hvis DNS opsætningen peger imod deres servere endnu kan de gøre hvad der passer dem (sådan set).

Skift hellere DNS serverene til (eks. GratisDNS) (evt osse skifte admin, tech og bill oplysningerne - få hjælp her http://surl.dk/3ge/ )

Med GratisDNS kan du parkere dine domæne og selv bestemme alt!

Og der er ingen klamme reklamer :) 

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:55

Tak for det hurtige svar. Jeg har undersøgt mulighederne, og erfaret at det ikke kan ændres før domænet tages i brug. Det er det samme med andre firmaer, de skriver bare "dette domæne er parkeret hos..." Domain.com har så bare valgt at overfylde domænet med reklamer....Surt show, men så må jeg bare se at få de sider op at køreWink

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:44

eller som nævnt ovenfor - flytte dem til en server der ikke har reklamer som gratisdns :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:32

Jeg kan kun give dem ret! GratisDNS fungere bare super godt!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)