Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

International fakturering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og roder med et projekt, hvor jeg skal sende fakturarer ud til business-kunder i hele verden.
De køber en service af mig og herefter skal de have en faktura. Hvis de ikke betaler, så skal de rykkes og slutteligt evt. til inkasso etc.
Jeg vil gerne sidde i Danmark og lave det hele.
Hvem kan man i givet fald outsource sådan noget til?

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Hej Martin,

vi er på vej ud i 7 lande og vil bruge vores eksisterende partner, da de er rigtig stærke til netop den slags, du nævner. Vi har i forvejen et større antal internationale business kunder, som de hjælper os med. Vores partner hedder Schaumburg Bendtsen - ligger i Århus. Mail mig hvis du vil have lidt mere info og relevante kontakter hos dem. Vi kører alt elektronisk med dem - dvs. der sendes aldrig fakturaer, rykkere etc. på print. Godt nytår!

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 19:11

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:15

Tusind tak for jeres gode svar.
Jeg har fra en god ven fået anbefalet: http://www.transcomcms.dk/
De skulle kunne det hele.
Nogen der kender dem?

Dbh Martin

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:18

Jeg har brugt dem 3-4 mdr til inddrivelse af det, jeg ikke selv kan ryste ud af div. slyngler.

På nuværende tidspunkt har jeg 4 sager liggende ved dem og må indrømme, at tingene tager sin tidSad.....men det er værd at vente på. De arbejder langsomt men professionelt.

Jeg har selv fået dem anbefalet af en stor tandlægepraksis, som kun har rosende godt at sige om dem. Her har man brugt dem gennem flere år.

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)