Dette er et nyt online byggemarked / trælasthandel med alt indenfor byggematerialer, værktøj og produkter til hus & have.
Shoppen er designet og struktureret så enkelt og overskueligt som muligt, både hvad angår kategori og produkt-sider, såvel som check-ud siden og andre landing-pages, for at opnå den bedst mulige brugeroplevelse, når der navigeres rundt på siden.
Alt i alt er vi godt tilfredse med resultatet, men vi er meget spændt på at høre hvad I synes om siden.
Hej Mikkel
En rigtig flot side og meget overskuelig :-)
Men der er en ting der undrer mig og det er at du har både en menu oppe i toppen og så til venstre, hvad er meningen eller fordelen ved det?
Men der er en ting der undrer mig og det er at du har både en menu oppe i toppen og så til venstre, hvad er meningen eller fordelen ved det?
Synes bare ikke jeg har set det andre steder
Vi har valgt både at have en sidemenu og en topmenu for at imødekomme så mange kunders vaner som muligt. Nogle foretrækker sidemenu imens andre foretrækker topmenu, så vi håber vi dækker os ind ved at have begge menuer tilgængelig på alle sider.
For os er navigationen den absolut vigtigste del af webshoppen, da det altid skal være så nemt som muligt for kunden at finde den vare eller varekategori som der søges efter.
Vi har også gjort meget ud af selve søgefunktionen i toppen, hvor der er implementeret særlig ajax søgning så man hurtigt finder produktet imens man indtaster sin søgning.
Har lige taget et hurtigt kig og synes det er en flot og simpel hjemmeside. Super lækkert... MEN :) I bruger mouse-over/hover effekt for at vise undermenuer. Det var en kanon funktion dengang alle brugte mus og tastatur. I dag hedder det smarthphone og tablets hvor en mus jo sjældent bliver brugt. Personligt har jeg det sådan så mouse-over effekter kun skal bruges hvis det er absolut nødvendigt og man ikke har andre muligheder. Selvom jeres hjemmeside er responsiv, så vil mange tablets stadig se den store version af jeres hjemmeside. Så er det ikke muligt at få vist undermenuerne. Normalt vil man få vist undermenuer for en given menu hvis man trykker på main menu. Det er ikke tilfældet her så vidt jeg lige kan se.
Update: Jeg har nu brugt lidt mere tid på hjemmesiden og kan se i faktisk viser undermenuerne... :) Jeg må have overset dem første gang :) Nå men så betragt mit indlæg som en reminder på brugen af mouse-over :D
Har lige taget et hurtigt kig og synes det er en flot og simpel hjemmeside. Super lækkert... MEN :) I bruger mouse-over/hover effekt for at vise undermenuer. Det var en kanon funktion dengang alle brugte mus og tastatur. I dag hedder det smarthphone og tablets hvor en mus jo sjældent bliver brugt. Personligt har jeg det sådan så mouse-over effekter kun skal bruges hvis det er absolut nødvendigt og man ikke har andre muligheder. Selvom jeres hjemmeside er responsiv, så vil mange tablets stadig se den store version af jeres hjemmeside. Så er det ikke muligt at få vist undermenuerne. Normalt vil man få vist undermenuer for en given menu hvis man trykker på main menu. Det er ikke tilfældet her så vidt jeg lige kan se.
Update: Jeg har nu brugt lidt mere tid på hjemmesiden og kan se i faktisk viser undermenuerne... :) Jeg må have overset dem første gang :) Nå men så betragt mit indlæg som en reminder på brugen af mouse-over :D
Vi har nu lavet en hel del rettelser og finpudsninger i designet, så til alle jer der tidligere har kigget på siden, I er meget velkomne til at give siden endnu et tjek.
Husk at genopfriske browseren når I er inde på siden så I indlæser alle de nye stylings osv.
Som andre har nævnt tidligere i tråden bør i fjerne alle forstyrrende elementer fra checkout-siden. Når først kunden er landet på den side, skal der kun være fokus på at få gennemført handlen.
Derudover giver jeres kombinerede checkout side med både indkøbskurv og checkout ikke mange muligheder for mersalg af tilbehørsprodukter eller komplimenterende produkter.
Som andre har nævnt tidligere i tråden bør i fjerne alle forstyrrende elementer fra checkout-siden. Når først kunden er landet på den side, skal der kun være fokus på at få gennemført handlen.
Derudover giver jeres kombinerede checkout side med både indkøbskurv og checkout ikke mange muligheder for mersalg af tilbehørsprodukter eller komplimenterende produkter.
Du sparer da hele 0.95 kr. Spøg til side, så har du helt ret. Vi er igang med at gennemgå og opdatere alle priser, så vi bedst muligt undgår tilfælde som dette.
Ang. check-ud siden så er dette også i fokus, og der bliver arbejdet på sagen.