Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstilling af spilleautomater (restaurater, barer, bodegaer)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Fra  Mørkøv Casino Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette henvender sig mest til dem, der har en form for bevilling.
Typisk indenfor restaurantionsbranchen, herunder beværtninger med udskænkning osv.

Vores virksomhed driver pt. spillehal med gevinstgivende spilleautomater.

Disse automater er oftest en bekostelig affære at anskaffe sig, hvorfor disse typisk opstilles på en deleaftale, hvor beværtningen typisk kommer igang for meget få penge. Dette til trods for, at 3 spillemaskiner oftest spiller huslejen ind, når alle udgifter er betalt.

Men der er mange om budet derude, der formidler disse opstillingsaftaler, hvorfor jeg er interesseret i at høre, hvad der er udslagsgivende for jer som restauratører, når I tegner en sådan opstillingsaftale med en maskineopstiller.

- Skal det være en lokal opstiller - Men henblik på service v. nedbrud etc?

- Er prisen altafgørende ?

- Kemi mellem opstiller og beværtning?

- Andet.

En typisk aftale mellem opstiller og beværtning kunne lyde som følger:

Spilleindtægt pr. måned: = 30.000kr
Skat skal have 41% af dette beløb i afgift = 12.300kr

Restbeløbet deles typisk 50/50 mellem opstiller og beværtning = 17.700 / 2 = 8850kr

Jeg hører meget gerne jeres input

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)