Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B salg og reklamation

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har solgt en vare, hvor køber nu har reklameret over varen, da hun der er fejl i varen. Jeg får afvide hvordan varen er blevet behandlet, og finder så ud af, at det er med produkter jeg fraråder. Jeg har ikke sendt handelsbetingelser til hende, men det står klart og tydeligt på min hjemmeside at det frarådes (ikke købt via webshop, men ved direkte kontakt).

Hvordan står jeg i denne situation? Hun sender varen retur  til mig snarest, så jeg kan gennemgå det, men hvad hvis jeg finder, at der ikke er fejl i varen, men at det er forkert brug?

Mvh

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Byg din virksomhed på god (og også gerne overdreven) kundeservice.

Når du har varen retur. Krediter kunden. Og forklar hvorfor du tager den retur. Og så sælg den efterflg. som demo vare til en der forstår hvordan varen skal bruges.

PS. Jeg har fuld forståelse og respektere 100% at man kan have problemer med ord og sætninger og skrive et forståeligt dansk.

Men mit råd er at når du skal beskrive sådan noget som det her - så hold dig til at lave korte sætninger.

De er lettere at overskue.

Lettere at gøre forståelige.

Dette råd blot fordi hvis du har kommunikeret med kunden som du starter dit indlæg - så kan det meget vel komme til sprogforbistringer.

Tag dette som et positivt venligt ment råd.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)