Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B salg og reklamation

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har solgt en vare, hvor køber nu har reklameret over varen, da hun der er fejl i varen. Jeg får afvide hvordan varen er blevet behandlet, og finder så ud af, at det er med produkter jeg fraråder. Jeg har ikke sendt handelsbetingelser til hende, men det står klart og tydeligt på min hjemmeside at det frarådes (ikke købt via webshop, men ved direkte kontakt).

Hvordan står jeg i denne situation? Hun sender varen retur  til mig snarest, så jeg kan gennemgå det, men hvad hvis jeg finder, at der ikke er fejl i varen, men at det er forkert brug?

Mvh

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)