Hej Max Tak fordi du forsøgte. Prøv igen. Har lige prøvet her til morgen og det virker. MVH. Jacob www.uv-tech.net
|
Hej igen Jacob
-tak nu virker linket og ups jeg følte mig sat tilbage til firserne. Helt ærlig så synes jeg designet er speceilt godt og up to date. Jeg tror du har et knaldgodt som fortjener en bedre (professionel) præsentation.
Jeg synes ikke farverne, billederne og stilrn på siden passer til målgruppen. Prøv om du kan lave det mere lyst og sejleragtig i stilen,
Prøv om du kan få nogle billeder i større opløsning, de nuværende virker grumsede som de vises på hjemmesiden.
Problemet med danske tekster skal du ha løst...det andet virker utroværdig. F.eks skriver du det er dansk produceret..også er der en engelsk menu og priser...ned det holder ikke.
Den blinkende flash-film på forsiden virker heller ikke speciel elegant de skrigende farver afviger alt for meget i forhold til resten af sitet og igen er billederne grumsede.
Rent teknisk ser siden ud til at virke og linkene ser ud til at virke, du kunne måske overveje at lade de eksterne sider ( pressematerialet) åbne op i et nyt vindue, så bruderen ikke kommer væk fra din side.
Det var sådan lige hvad jeg tænkte,håber ikke du tar det fortrydeligt op.
Jeg håber du har mulighed for selv at rette noget til. Jeg vruger selv dreamweaver og det skulle også sagtens kunne lave de foreslåede ændringer.
Hvis du helt lost, vil jeg godt lave et gratis og helt uforpligtigende oplæg på et redesign af hjemmesiden som jeg kunne forestille det kunne se ud.
Hvis du derefter vælger at ville bruge det nye design skal vi nok finde en billig pris (priside 1000-1500 kr.)
Håber det gav lidt mening...og noget du kan bruge *s*
Med venlig Hilsen og godt nytår
Max Rogild