Nu skulle jeg endnu engang aflevere post på mit lokale posthus i Hornbæk, og endnu engang sad der en sur og snoppet skrankepave. Vi har et par gange om måneden afhentet efterkravsbetalinger og de ved hvem vi er, alligevel skal de altid være på tværs når vi kommer og vil hæve de penge som vi (og dermed) vores kunder vitterligt har *betalt* for.
Hvis tiden er til det kører jeg hellere til Espergærde/Prøvestenen på trods af at det ligger længere væk, for det er altid rar og venlig betjening, lige meget hvor stressede de er!
Ahh det lettede, nu kan jeg endeligt holde nytår
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.
Husk at sådan en skrankepave er et menneske - måske et som har drømt om at blive selvstændig men ikke havde mulighederne eller styrken. Det er lige til at blive bitter af. Så når nu du er i gang med at udleve din drøm, så giv dem et smil og en venlig bemærkning på trods af deres surhed.
F.eks. "Det er flot gået at i sidder her på sådan en dag som i dag - kan i have en rigtig god nytårsaften!" Så kommer der nok en sur bemærkning, men du kan nok være heldig at have gjort vedkommende LIDT gladere ved at rose dem for at gøre det de skal =D