Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger testere til nyt projekt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I de sidste 2-3 måneder har jeg planlagt og programmeret et nyt site, som jeg gerne ville have oppe inden februar.

Det er en freelancedatabase, hvor man kan søge freelancere til sine projekter.

Som freelancer vil man bl.a. få et online portfolio på siden (det er ikke på plads endnu, overvejer om jeg skal lave det selv, ellers snakker jeg lidt med carbonmade.com om at integrere deres løsning i mit system), og mange andre nyttige ting.

Jeg vil gerne have systemet helt gennemtestet for fejl, og derfor søger jeg 5-15 personer der gerne vil teste systemet.

På hver side vil der være vist en "Report bug" knap, så i nemt kan rapportere en fejl til mig, i stedet for at skulle sende en mail til mig hver gang.

Mail til mig, og få muligheden for at teste systemet igennem på betatesters {at} needfreelance {dot} com. Skriv gerne lidt om dig selv, dine erfaringer etc.

Mvh.

Elias Sørensen

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 10:15

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:25

Hej

Problemet med mange af de andre online services er, at de ikke er særligt brugervenlige, og man skal tit lede på siden, bare for at finde projekter, eller oprette et. Needfreelance (som min hedder) vil være meget mere brugervenligt end de andre systemer.

Derudover vil der være et professionelt online portfolio, som man sagtens kan bruge som sit primære portfolio, istedet for at skulle have et hostet andetsteds.

Der vil også være andre fordele, men de vil først blive tilgængelige når siden bliver offentligtgjort. :)

Mvh., Elias Sørensen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:08

Derudover vil systemet også være på flere sprog.

Overhovedet ingen interesserede? Ellers må jeg jo spørge på andre forums.

Mvh., Elias Sørensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)