Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Nyt tøjmærke samt opdagelsen efter effektiv produktion i udlandet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, 

Jeg kan fornemme at dette emne har været oppe og vende et par gange, og jeg håber at det for de fleste har lykkedes at få drømmen igangsat. 

Jeg kan også fornemme at rigtig mange kommer med forskellige inputs til hvad man kan gøre, og det er enten ud fra egen erfaring og af og til er det endda professionelle folk der følger med og giver gode råd - det i sig selv synes jeg er så fedt, at man har følelsen af, at man ikke er helt alene når man efterspørger hjælp herinde. 

Nu er det så min tur til at spørge om jeres hjælp. Jeg har længe gået med ideer i mit hovede om at starte en webshop med fokus på lækkert kvalitetstøj som jeg vil kunne stå 100% inde for. Ideerne er bare aldrig blevet realiseret, og nu føler jeg ligesom at det er ved og være på tide. 

Min ide til eget tøjmærke stammer fra, at jeg elsker mode og jeg elsker at sammensætte tøj. Jeg er ikke fan af dyrt tøj, men jeg ved at man får hvad man betaler for og nogle gange lidt mere :) 

Min første kollektion skulle bestå af; Chinos med stretch, lækre t-shirts med stretch og hætte trøjer. Jeg ser helst at produkterne indeholder en vis mænge bomuld da det simpelthen bare er lækkert og nogenlunde til at betale sig fra. Derudover skal der være stretch i produkterne, alene af den grund fordi det bare gør et par bukser dobbelt så gode og gå i, og her snakker jeg af egen erfaring. 

Jeg ved at dette er et projekt som er set mange gange før, og der er garanteret allerede nogle nu der har samme ide, men for mig er det målet og jeg kunne sagtens se ideen i at skille mig ud på nogle punkter. 

Venligst kom med gode indputs folkens! hvor kan jeg finde mig en god produktion som holder hvad de lover? Jeg har selv tænkt polen, portugal og tyrkiet??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)