Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En niche med potentiale!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer virksomheden www.selfesteem.dk, som er en lille niche virksomhed. Jeg lukker nu virksomheden, og vil have solgt mit vareparti.

Jeg har 4 forskellige styles (Se hjemmesiden: www.selfesteem.dk):

Størrelserne findes i small, medium og large.

Lavtaljet lilla:

Small: 22 stk.

Medium: 23 stk.

Large: 20 stk.

Lavtaljet sort:

Small: 23

Medium: 23

Large: 26

Højtaljet lilla:

Small: 21

Medium: 22

Large: 22

Højtaljet sort:

Small: 16

Medium: 22

Large: 18

I prisen kommer der 4 x "Fitness for gravide"- bøger med, og hvis der er interesse for sociale medier (FB og IN - Har omkring 200 følgere hvert sted) og hjemmeside/billeder, så gives dette med.

Bukserne er bedømt på mamawise.dk. Har to forhandlere: www.apuls.dk og www.mamadeluxe.dk.

Træningstøj til gravide er en niche med stor potentiale. Men pga. af skole, søn og andre projekter, har jeg valgt at sælge, da denne niche kan komme hammer langt med de rigtige hænder!

Pris: 20.000 kr. for ALT!

Giv endelig et BUD! Skal af med det NU!

Kontakt mig på: kontakt@selfesteem.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 20:54

Må man spørge hvorfor du lukker den så hurtigt efter start ?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja selvfølgelig :)

Jeg har valgt at lukke Selfesteem, da jeg med virksomheden her fandt ud af, at jeg pludselig ikke havde tid til alt :) Jeg har ambitioner med min anden virksomhed, og stor interesse for tekstarbejde, og det vil jeg simpelthen gøre noget mere ved.

Samtidig så fandt jeg ud af, at jeg ikke vil have med fysiske produkter at gøre. Når man er enlig med en lille søn, mange lektier, og store drømme, så er det ikke nemt at følge med, når ordrene kommer ind. Det var jo lykkesaligt i den periode det skete, men jeg fandt simpelthen ud af, at det ikke var mig med alt det pakkeri :) Det lyder som lidt, men fylder utroligt meget i min hverdag.

Da alt kom til alt, så var drivet bare ikke større end målet, desværre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:03

hvorfor lukker du - du kunne jo også tilbyde at sælge anparterne helt enkelt med alt - selvom det måske ser ud som om I har mange ejere - hvis det er korrekt hvad der står i CVR at "selskabet har registreret, at det ikke har ejere der besidder over 5%" - jeg ved ikke om det er grund til hellere lukke. Jeg ville da nok tilbyde begge muligheder til evt køber

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:09

Cecilia Rasmussen:
men jeg fandt simpelthen ud af, at det ikke var mig med alt det pakkeri :) Det lyder som lidt, men fylder utroligt meget i min hverdag.

Det arbejde burde du jo have lagt ud til et lagerhotel som kunne klare alt mht. produkthåndtereing / forsendelse.   Et firma som f.eks Primecargo tilbyder alt indenfor produkthåndtering for webshops.

http://primecargo.com/da

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)