Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fribetaling.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har du helt ret i Henrik ;-) Mit indlæg skulle dog ikke opfattes som en kritik af en
konkurrent for at fremme vores eget salg.

Jeg får en masse input fra vores kunder, omkring hvad de har oplevet af gode ting / problemer
- mit indlæg her i debatten var blot for at referere hvad en kunde har fortalt mig.

I ønskes alle en go'' weekend!

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:52
Dato: 4/1/2006 12:03:59 PM Forfatter: Thomas Medard Frederiksen
Det har du helt ret i Henrik ;-) Mit indlæg skulle dog ikke opfattes som en kritik af en konkurrent for at fremme vores eget salg. Jeg får en masse input fra vores kunder, omkring hvad de har oplevet af gode ting / problemer - mit indlæg her i debatten var blot for at referere hvad en kunde har fortalt mig.

Fair nok Thomas, det godtager jeg

men jeg kan alligevel ikke lade være med at drille dig lidt, du skriver i det forrige indlæg "negative tilbagemeldningER" altså i flertal, og nu er det blot en enkelt kunde hmmmm
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Skrevet kl. 17:48
Dato: 4/1/2006 12:52:09 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 4/1/2006 12:03:59 PM Forfatter: Thomas Medard Frederiksen
Det har du helt ret i Henrik ;-) Mit indlæg skulle dog ikke opfattes som en kritik af en konkurrent for at fremme vores eget salg. Jeg får en masse input fra vores kunder, omkring hvad de har oplevet af gode ting / problemer - mit indlæg her i debatten var blot for at referere hvad en kunde har fortalt mig.

Fair nok Thomas, det godtager jeg
men jeg kan alligevel ikke lade være med at drille dig lidt, du skriver i det forrige indlæg ''negative tilbagemeldningER'' altså i flertal, og nu er det blot en enkelt kunde hmmmm

Der skal da altid være plads til drilleri herinde ;-).

God weekend!

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Skrevet kl. 10:42

Nu er det så jeg sidder lidt og tænker - har dog ingen erfaring med nogen af ovennævnte betalingsgateways - men alligevel...

Fribetaling.dk er det også drevet af freepay.dk? Eller er det 2 vidt forskellige? For jeg har i øjeblikket nogle store problemer et par gange om måneden med freepay og overvejer faktisk at skifte til nogle der er mere stabile.

Det er for det første svært at komme i kontakt med dem - for det andet så har de ofte store nedture pga. strømmangel og andre diversen faktorer - servernedbrud m.m.

Nogle der kan kommentere omkring dette?
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:50

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:09

Tak for svaret.. Syntes jeg havde tjekket om_fribetaling men har åbenbart overset det punkt... :s

Nå men ang. freeway/pay/dating.dk - her kan jeg fortælle. at den

10. februar 2006 @ 11:57 - Var Freeway/pay/dating.dk''s DNS-servere nede. Ingen servere og ingen telefoner virkede. (3 klang). Og pr. 1. januar 2006 steg deres priser så med 76% - og det går åbenbart til ringere kundeservice og mere nedetid...

22. februar 2006 @ 13:01 - Endnu mere nedetid - denne gang varede det 5 timer før det hele virkede igen - ingen kundeservice - overhovedet. DNS-servere gik ned 3 timer senere. Så er det altså ikke nemt at have betalingsgateway kørende hos dem længere...

Og endelig......

23. marts 2006 @ 10:14 - denne dato var deres strømkabel åbenbart (igen) brændt sammen i Viborg - for der kunne jeg endnu engang ikke modtage kort-betalinger.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)