http://www.webavisen.dk/visartikel-17853.html Hvad siger i til det? Umiddelbart virker det da rigtig godt, til prisen! :) |
fribetaling.dk
Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app
|
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Hvis man høre godt om dem, så er de da vidst klar værd at skifte til! |
Jo, selvfølgelig skal man (desværre) betale PBS. Tjek www.betaling.dk for helt opdateret information.. Men sidst jeg betalte var det noget med 1250 i oprettelse, og så ellers 1000kr for modtagelse af udenlandske kort, 1000 kr for modtagelse af visa/dankort .. eller 1500 for modtagelse af begge. Dertil kommer også en masse dejlige gebyrer! |
Hej!
Jeg har desværre fået lidt negative tilbagemeldinger omkring fribetaling - blandt andet har flere haft problemer med at få support i forbindelse med at de ønskede at opsætte fribetaling i deres
netbutikker.
Ærgeligt at finde ud af at fribetaling formentlig går på kompromis med kvaliteten, efter af være flyttet derover!
|
derfor venter jeg med at gøre noget dristigt... det er fint lige at se nye tendenser og services an |
Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.
Det har du ret i, men bemærk lige at Hr Medard har en personlig interresse i at sige som han gør :-) |
|
Såvidt jeg ved er Thomas direktør for acomma.com, som osse udbyder bla. betalingsgateway |