Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidsmuligheder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har siden jeg solgte juletræer på det lokale torv i 6. klasse haft drømmen om at blive sælger. Jeg var i praktik hos en leasingvirksomhed af biler i luksusklassen i 9. klasse, og der fik jeg bekræftet, at jeg ville sælge diverse produkter B2B i mit voksne liv. Dagen i dag er jeg snart færdig med første år på HHX, hvor jeg læser marketing og innovation. Karaktermæssigt er jeg i den gode ende af klassen. I min fritid har jeg en tjans i den lokale Spar Nord afdeling, som har trukket mig lidt over i den finansielle sektor frem for salg og marketing. Efter HHX havde jeg planlagt at læse til markedsføringsøkonom, for dernæst at supplere mig med en professionsbachelor i noget med ledelse (har altid set mig som lidt af en leder, i f.eks. gruppearbejde). 

Nu kommer min problemstilling så: Jeg har altid brændt for at sælge, men jeg føler lidt, at man som sælger ikke rigtigt har et behov for en længere uddannelse, og jeg vil mene, at jeg spilder lidt af mit "potentiale" på at blive sælger (da jeg jo er i den gode ende af klassen). Jeg har dog forståelses for at være sælger er krævende og udfordrende, når tingene ikke går i den rigtige retning. Men jeg vil stadig gerne have en længere uddannelse, som jeg føler at jeg kan bruge til noget.

Lang historie kortet ned:

Findes der jobs i den finansielle sektor hvor man kommer lidt ud (har intet imod at rejse rundt og repræsentere virksomheden)? 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliv Assurandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)