Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner med FLAIR for Shopify

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 29
Fra  bySanders.com Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Mit navn er Mike Sander, jeg er 18 år gammel, bor i København og har for nyligt startet virksomheden bySanders. 
bySanders er en virksomhed som sælger Home Décor, Home Interior og Furnishings…
Jeg søger en professionel, kvalitetsbevidst, engageret og tillidsfuld person som skal følge min virksomhed og jeg, igennem de forskellige projekter, visioner og ambitioner jeg nu engang har for virksomheden. Denne person er klar på at sætte sig ind i min virksomhed, fordybe sig i mine projekter og hjælpe mig med at løfte virksomhedens niveau til langt over skyerne. Dette er ikke et kortsigtet tilbud, det er derimod et tilbud om et længere varende forløb som skal berige og belønne begge parter. Du vil ikke blive en del af virksomheden, du bliver ikke fastansat, du får derimod nogle opgaver når der er brug for det (og det bliver der, har manger planer og visioner). Du bliver betalt efter hvert projekt og belønnet udfra kvalitet og effektivitet. 
Jeg arbejder pt. I Shopify og på Facebook så det er helt klart et krav at du har styr på i hvert fald Shopify. Projekterne strækker sig fra ændring af nogle billeder til større “renovationer” af hjemmeside osv. 
Hvis det lyder interessant og du er 200% sikker på at du er personen jeg leder efter, send endelig en mail på: Mikejslarsen@gmail.com
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)