Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App demonstrations hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er - Skal snart op og fremlægge en erhvervscase  i afsætning og VØ. Har lavet et forslag til en app, som Knuthenborg Safaripark kan udvikle, men tænker det er en god ide, at have et storyboard af en eller anden art så min lærer og censor kan se det visuelle omkring app'en plus dets funktioner. Har engang set nogen lave det samme via en hjemmeside, men ved ikke hvad siden hedder - Så er der nogle der kender en hjemmeside hvor jeg kan vise/lave storyboard til appen som jeg kan fremlægge?

Det vil sige, det skal ikke være en fremlæggelse af den på 30 min. Men bare en kort visuel præsentation af den så de har et bedre billedet af hvad app'en kan og hvordan den ser ud.

Dernæst - Hvad koster det, at udvikle? Har pt. Skrevet i min opgave, at man ikke kan regne den præcise pris ud da det afhænger af bureauet/udvikler samt hvad app'en skal kunne og funktionaliteter, design, mv. - Har jeg ret i det? Eller kan man komme nogenlunde tæt på?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Google "wireframe tool", evt. tilføj "mobile app", så finder du værktøjer som du kan bruge til at designe skærmbilleder som du kan bruge til dit projekt.

Mht. omkostning, så kan du nok få en rimelig god prisindikation hvis du beskriver app'en her.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)