Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt tip til at få mere ud af Amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være svært at følge med i alt på Amino, men det kan godt lade sig gøre på en simpel måde.
I højre hjørne på Amino forside, er der menuen "Genveje" og under den er der punktet "Dine abonnementer".
Klikker du på den, vil du se Amino og ud for hvert emner er der et "Nej". Hvis du trykker på det, bliver det til et ja og hver gang der er en der skriver et indlæg i den kategori, får du det på mail. Så opretter du en regel i dit mailprogram der flytter indlæg fra Amino over i en ny folder. Nu kan du når du har tid skimme folderen og det tager få sekunder, da du bare sletter alt det der ser kedeligt ud.
Jeg bruger det selv og det virker hammer godt.

Dbh Martin

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:38

Super tip... tak for det....

Nu er jeg forholdsvis ny her på forum, og een af de ting der falder mig i øjnene, er at "vi" aminoer ikke er særligt stringente (staves det sådan?Stick out tongue) eller strukturerede når vi poster indlæg....

Jeg syntes ofte at jeg går ind under et emne, og læser indlæg, som egentlig ikke hører til under den katagori, men under en helt anden....

Jeg syntes der er tænkt over de forskellige katagorier, og de virker fornuftigt dækkende, men alt for ofte hører det pågældende emne slet ikke til i den katagori... Synd for det gør forummet en lille smule rodet....

Er jeg helt galt på den, eller skal "vi" prøve at stramme os lidt an, nu når der er lagt den energi i at oprette de forskellige katagorier og emner?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:26

Hej Martin.

Tak for tippet - nu har jeg kørt med det et par dage, men er ved at være træt af en enkelt ting. Jeg har slået nogle få kategorier til så der står Ja, men min store hovedpine er bare at jeg modtager ALLE indlæg, altså også svar på eksisterende indlæg.

Er det ikke muligt blot at få en e-mail med de nye indlæg, da svar til indlæg jeg ikke følger med i ikke er ret relevante.

// Jesper Skov

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:24

Henrik Gudiksen:

Super tip... tak for det....

Nu er jeg forholdsvis ny her på forum, og een af de ting der falder mig i øjnene, er at "vi" aminoer ikke er særligt stringente (staves det sådan?Stick out tongue) eller strukturerede når vi poster indlæg....

Jeg syntes ofte at jeg går ind under et emne, og læser indlæg, som egentlig ikke hører til under den katagori, men under en helt anden....

Jeg syntes der er tænkt over de forskellige katagorier, og de virker fornuftigt dækkende, men alt for ofte hører det pågældende emne slet ikke til i den katagori... Synd for det gør forummet en lille smule rodet....

Er jeg helt galt på den, eller skal "vi" prøve at stramme os lidt an, nu når der er lagt den energi i at oprette de forskellige katagorier og emner?

Hej Henrik

Du har helt ret, folk sjusker meget. Vi bruger meget tid på i Amino med at flytte indlæg og det er sgu lidt kedeligt. Så jo, det ville være dejligt hvis folk brugte 30 de sekunder det tager at finde den rette kategori.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25

Jesper Skov:

Hej Martin.

Tak for tippet - nu har jeg kørt med det et par dage, men er ved at være træt af en enkelt ting. Jeg har slået nogle få kategorier til så der står Ja, men min store hovedpine er bare at jeg modtager ALLE indlæg, altså også svar på eksisterende indlæg.

Er det ikke muligt blot at få en e-mail med de nye indlæg, da svar til indlæg jeg ikke følger med i ikke er ret relevante.

Jo da, det er sikkert muligt at lave, men listen over forbedringer er lang og hænderne er få :-)
Så måske en dag.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)