Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 10 - fotos

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mine forældre har en PC og opgraderet fra 7 til 10 .

Jeg kan dælme ikke finde rundt i W10 foto app..

Jeg har forsogt at finde en god guide eller noget paa youtube bl.a der forklare fordan dælen den skal bruges uden held. Kender i til en ?

Jeg har en mappe paa skrivebordet med nogen fotos i.

Jeg slettede disse fotos i W10 foto app da jeg ikek harvde brug for dem der, men nu er de ogsaa slettet i den mappe som jeg havde paa skrivebordet ??

Jeg fatter ikke det der windows ( bruger mac normalt )

Mvh

anders

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:35

Windows 10 photos er et slags "overlay" til File Explorer om man vil. Du leger altså rundt med de samme filer som hvis du brugte din Stifinder (alt efter om du kører på dansk eller engelsk).

Hvis du gerne vil have styr på dine billeder, så vil jeg kraftigt anbefale at bruge noget andet end den app.

Langt henad vejen er det smag og behag, men jeg er selv ret glad for Google Photos, som også fås til Android og iPhone og så har du dem med overalt. Hvis det "bare" er til hverdags- og feriebilleder tror jeg dette er den bedste løsning for jer. Er det til professionelt brug, så findes der garanteret bedre løsninger (som opfylder nogle andre krav).

Det bedste ved ovenstående og lignende løsninger er at du kan tage den med på den næste computer engang ude i fremtiden, når Microsoft udgiver endnu en ny app til at håndtere billeder, som bliver standard på deres næste styresystem.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:12

hej

google photos gaar ikke til min mor. det skal være simpelt med mapper.

Jeg har lavet gammeldags mapper med under mapper paa skrivebordet nu.

jeg prover at finde et simpelt gratis fotos program uden de store digidare :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)