Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt med Uber - kan det lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg står og skal hente et mindre spisebord fra Østerbro til Nordvest og da jeg som tusindvis af andre københavnere ikke ejer en bil, så ville jeg høre

om i kender til muligeden at få fragtet større ting med en Uber chauffør. Det kan jo i princippet godt lade sig gøre, men jeg skal jo også være 

sikker på at bilen er stor nok til at få smidt et spisebord ind bagved og dermed have muligheden for at kontakte chaufføren eller anmode om en forespørgsel?. I mit tilfælde er spisebordet skilt ad og måler 90x90 plus tillægsplader og ben.

Jeg er MEGET ny bruger af Uber og derfor spørger jeg jer til råds om min problematik. 

Kh. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvom jeg ikke kan se, hvad relevans det har for iværksætteri, så ville jeg ikke benytte Uber til sådan en opgave.

Benyt evt. Trunkbird

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der vil jeg tro at Uber hurtigt vil komme i en rækkeforskellige problemer:

- Der er regler om sikring af gods under transport og de er hvis ret stramme

- Hvad hvis der sendes farliggods og chaufføren pga. manglede uddannelse ikke genkender. Han får stadig en del af skylden

- Hvad med den øget risiko for løfteskader mv.?

- Hvem har skades ansvars for fragtskader? (Hvem sikrer det?)

Jeg vil ikke tror at Uber kan få lov til det. Der er sindssygt mange regler, hvis man skal være fragtbil, hvilket i teorien er det du spørg efter.

Det er i hver fald mit input :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)