Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance iOS udviklere søges af etableret opstartsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Interaktion.co ApS blev etableret for et lille år siden, med det formål at udvikle apps til iOS inden for sundhed, læring og spil.

For lidt over en måned siden lancerede vi vores første store produkt, Gravid - Dag for Dag, med stor succes. Vi har stort set i hele perioden ligget i top 10 på danske betalingsapps og i en stor del af perioden på 3. pladsen. Vi har fået en hel del ratings, flest med fem stjerner og kun én under 4 stjerner.

Vi har derfor fået mod på at sætte yderligere skub i udviklingen af flere produkter, men vi har en flaskehals i forhold til programmør timer. Det er i den forbindelse at jeg skriver her, da vi søger dygtige freelance iOS programmører / udviklere.

Det er vigtigt at sige at det vi tilbyder er et samarbejde på royalty eller earn-out basis, på den ene eller den anden måde. Altså vil der ikke være nogen kontant betaling up-front, men en større gevinst hvis projektet lykkes. Det betyder også at det produkt der bliver tale om afhænger af personen, da man skal tro på det.

Som freelance udvikler på earn-out eller royalty basis vil opgaven være at udvikle selve appen, ud fra eksisterende idé og design. Man vil blive støttet af vores industrielle og grafiske designer, samt i mindre grad af vores programmør. Vi laver markedsanalyse og markedstest, samt tager os af alt salgs, markedsførings og kommunikations rettet arbejde efter lancering. Kræver produktet oversættelse for at kunne lanceres på andre markeder kan vi også det ud fra vores tilknyttede netværk. Bliver produktet en succes på iOS kan vi gennem vores netværk igangsætte udviklingen af en Android version.

Vi har god erfaring med at arbejde med eksterne partnere på både earn-out og royalty basis, og kan sammensætte en aftale der tager højde for individuelle forhold og ønsker.

Jeg er ikke tekniker, men jeg går ud fra at de rette godt ved hvilke færdigheder jeg efterspørger. Alternativt kan vores programmør oplyse det hvis man er interesseret.

Skriv gerne en privat besked eller en kommentar med din email i, så kan vi snakke nærmere om det

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)